Frem for alt et ønske om at vækste
SimplyOrganized vil være førende inden for organiseringsløsninger. Der findes ikke det produkt, de ikke har, der kan hjælpe en med at organisere ens hjem. De havde et klart ønske om at vækste og udbrede kendskabet om dem. Mere end noget andet.
Derfor udtænkte vi en løsning, som imødekom deres ønske bedst muligt. Google Ads var et must ift. vækst og øget synlighed. Derudover har SimplyOrganized modtaget SEO-rådgivning fra en af vores SEO-specialister, så deres content understøtter Google-kampagnerne. Slutteligt har vi også hjulpet med at opbygge en stærk linkprofil gennem linkbuilding. At arbejde med flere forskellige områder gav os mulighed for at skabe større sammenhæng i budskaber, så SimplyOrganized fik mest muligt ud af deres samarbejde med os.
“I samarbejde med Conversio har vi i SimplyOrganized virkelig formået at tage vores paid search og SEO arbejde til nye højder. Vi værdsætter, at vores kontaktpersoner altid er proaktive i nye metoder og tiltag, der kan hjælpe med at skalere SimplyOrganized. Hos Conversio er der altid god kommunikation og tilgængelighed, når vi har spørgsmål.”
Et klart valg om at fokusere på brand awareness
I samarbejdet med SimplyOrganized har vi primært brugt tid og energi på at skabe mere brand awareness. Det er et helt klart og bevidst valg, fordi SimplyOrganized er en relativ nystartet virksomhed. De har haft mere brug for at få etableret deres status som de bedste på markedet inden for organisering og opbevaringsløsninger til hjemmet. Det var vigtigt, at åbne kundernes øjne, så de gik til dem i stedet for deres konkurrenter.
I samarbejde med kunden skruede vi op for budgettet på deres Google Ads. Vi ændrede desuden Ads-strategi, så de bedst solgte kategorier blevet pushet mere ud til brugerne. På den måde sikrede vi, at annoncekronerne blev spenderet smartest muligt.
Og det virkede. I løbet af sommeren, i en af de mindst travle perioder, satte SimplyOrganized rekordomsætning gennem Google Ads-kampagnerne. For hver måned, der gik, voksede både konverteringsraten, transaktioner og omsætningen – på trods af et marked, der har været hårdt spændt for.
Fælles statusmøder sikrede ensartethed i al markedsføring
For at sikre en strømlinet markedsføring har Conversio arbejdet med en løsning, hvor specialisterne afholder fælles statusmøder med hinanden. Det betyder, at uanset hvem de hver især har som kontaktperson hos SimplyOrganized, er de altid garanteret en ensartethed i budskaberne. De holder sig hele tiden opdateret på, hvad de andre specialister arbejder på, og kan dermed skabe stor sammenhæng på tværs af kanaler og platforme.
Relaterede cases
Er du nysgerrig på hvem vi ellers har hjulpet?
Så tag et kig herunder.