Webshops med flere produkter

E-commerce

Denne side er for dig, der har eller arbejder med en multibrand webshop, og hvis primære fokus er at vækste forretningen. Læs videre og find ud af, hvilke udfordringer vi har løst for de af vores kunder, der ligner dig.

01 Forventninger

Vi forstår, at vi ikke er den rette løsning for alle, og at ikke alle er det rette match for os. Derfor starter vi altid med en grundig afdækning af jeres udfordringer for at sikre, at de passer inden for vores kompetencer. Vi indleder processen med et kort møde, hvor vi får mulighed for at lære hinanden bedre at kende. Formålet med dette møde er at skabe tillid og sikre, at både I og vi er overbeviste om, at vi er et godt match både hvad angår vores kompetencer og den gensidige kemi.

Forarbejde

Hvis vi er et godt match, vil vi gå videre med en analyse, afholde et indsigtsmøde og definere en løsning til jer.

Analysen udgør det ene fundament for vores fremadrettede arbejde. Her vil vi undersøge, om I har nogle uheldige opsætninger, såsom tracking, struktur af konti eller tekniske aspekter ved webshoppen.

Det andet fundament er indsigtsmødet, hvor vi sammen med jer dykker ned i jeres virksomhed, mål, produkter, kunder, konkurrenter, marketingressourcer og meget mere. Dette møde giver os en dybere forståelse af jeres specifikke situation og behov.

Baseret på analysen, indsigtsmødet og den indledende forståelse, vil vi sammensætte en løsning, som vi mener kan afhjælpe jeres udfordringer og bidrage til væksten af jeres e-commerce-forretning.

Tilbudsmøde

Når vi har fundet frem til en løsning, vil vi fremsende den til jer og arrangere et tilbudsmøde. Afhængigt af kompleksiteten af jeres udfordringer og vores plan vil vi have en eller flere specialister til stede under mødet.

Vores tilbud vil altid inkludere følgende elementer:

  1. Et oversigt over det team, der skal arbejde med jeres case
  2. Målsætninger med klare mål for de første 3 måneder.
  3. En handlingsplan med tiltag for de første 3 måneder.
  4. Et skræddersyet dashboard med oversigt over vigtige nøgletal

Ved at inkludere disse ting i vores tilbud sørger vi for, at I forstår, hvilke ressourcer og planer vi vil bruge til at løse jeres problemer og opnå de resultater, I ønsker.

Opstart & koordinering

Ved denne fase sørger vi for at koordinere alle de nødvendige oplysninger, kontoadgange og materialer, som vi har brug for.

I kommer også endnu tættere på holdet hos Conversio, hvor vi afholder opstartssamtaler både internt og eksternt med jer.

Under opstartsfasen ser vi tilbage på de eventuelle tekniske udfordringer, der skal løses. Det kan for eksempel være, at jeres trackingopsætning ikke er opdateret.

Det er også i denne fase, at vi har mulighed for at justere, slette eller tilføje målsætninger, som kan have indflydelse på handlingsplanen i sidste ende.

Eksekvering & evaluering

Vi vil løbende arbejde med jeres case i ud fra handlingsplanen for de første 3 måneder med det formål at nå målsætningen.

Vi bruger en målsætningsmetode kaldet OKRs (Objectives and Key Results). Vi starter med et overordnet mål og definerer derefter mindre delmål, der hjælper med at nå det store mål. På den måde kan vi bedre omsætte jeres forretningsmål til specifikke opgaver for vores specialister.

Vi vil holde jer opdateret og have løbende dialog afhængigt af jeres behov. Efter 3 måneder vil vi se på målene igen og evaluere dem. Hvis det er nødvendigt, laver vi nye mål eller justerer de eksisterende for at sikre, at vi fortsætter med at gøre fremskridt og opnår succes i jeres projekt.

Johannes Helleland
Client Director, Partner
johannes@conversio.dk
+45 70 666 502
Skal vi også lære din forretning at kende?
Udfyld venligst formularen nedenfor, og lad os indlede en dialog for at afdække, om vi sammen kan flytte din e-commerce-forretning.
Dejligt, at vi må lære dig at kende - vi kontakter dig inden længe
Noget gik galt ved indsendelsen - prøv igen