Conversio

Service

Paid Social

Annoncering på sociale medier giver dig mulighed for at fange din målgruppe lige der, hvor de færdes allermest og er modtagelige for indtryk.

I samspil med andre kanaler er sociale medier et fantastisk værktøj til at forstærke dit brands tilstedeværelse og gøre indtryk på personer, der endnu ikke aktivt søger efter dine produkter.

Vi hjælper dig med både strategi, indhold, eksekvering og effektmåling, så du får maksimalt ud af din SoMe-indsats.

Hvorfor bør du arbejde med Paid Social?

Vi er i dag på sociale medier både i vores fritid og i arbejdstiden. Om det er en del af vores morgenrutine, inden vi hopper ud af sengen, som en del af pausen på arbejdet, eller når vi ser tv om aftenen på sofaen med mobilen i hånden.

B2C Webshops

  • Skab efterspørgsel på dine produkter via lækre kreativer og god copy ved at inspirere dine kunder. Dette er også med til at differentiere dit brand.

  • Sociale medier har enorme mængder af data, der både kan gøre dig klogere på din egen målgruppe, og som du kan bruge til at optimere dine kampagner.

  • Denne data kan du også bruge til at lave kopimålgrupper, så dine annoncer rammer potentielt interesserede kunder.

Kontakt os

Med en struktureret Advantage+ kampagne har vi 10-doblet Mens-wears omsætning over 6 år.

Proces

Din målgruppe venter på dig

Vent ikke på, at dine kunder kommer til dig – få fat i dine kunder, der hvor de er.

Ved at kigge på dine nuværende marketingkanaler og -setup, kan vi spotte vækstpotentialer og -muligheder og hurtigt identificere, hvor vi kan komme med profitable optimeringer.

Kontakt os
  • 1

    Fuld annoncekonto-audit

    Inden vores første møde laver vi et gennemgående audit af dit nuværende annoncesetup.

     

    Hver en sten bliver vendt, så vi kan give dig en indsigt i, hvor vi kan optimere og hjælpe dig videre.

  • 2

    Forventninger og målsætninger

    Vi finder i fællesskab den gyldne middelvej mellem ambitioner og budget. Vil du vækste på top- eller bundlinjen? Og hvordan bliver vores samarbejde en succes?

     

    Ved at få forventningsafstemt processen har vi rene linjer for, hvem der står for hvad, og hvordan vi bedst indfrier jeres målsætninger.

  • 3

    Opsætning af målgrupper og kampagner

    Afhængigt af dine målsætninger og budget opsætter vi en eller flere full funnel-kampagnesetups, der støtter hele kunderejsen fra awareness og consideration til køb og genkøb.

     

    Med udgangspunkt i best practices og dine forretningsmål, sørger vi for, at kampagnerne når ud til din målgruppe.

  • 4

    Performance og optimering

    For at få de bedst mulige resultater, laver vi løbende tests og optimering af kampagnerne.

     

    Her ser vi løbende på, om budgettet bliver brugt mest effektivt, om kampagnerne performer tilfredsstillende, og om vi når de fælles mål, vi er kommet frem til.

  • 5

    Skalering af setup med nye kanaler/platforme

    Det vigtigste for os er, at dit budget skaber mest mulig værdi for din forretning. I stedet for at brænde hele budgettet af på tværs af kanaler, holder vi fokus på dem, vi ved kan skabe størst værdi på nu og her.

     

    Når vi begynder at se et afkast af din oprindelige investering, kan vi begynde at skalere setuppet med andre kanaler og platforme, hvis det giver mening for din webshop.

  • 6

    Statusmøder

    Den tætte dialog er nøglen til at få de bedste resultater. Vores erfaring har vist os, at samarbejdet fungerer bedst ved at udnytte hinandens ekspertise.

     

    Vi er gode til at få dit brand ud over rampen, mens du kan komme med indsigter om branchen, dine produkter, og hvad du gerne vil opnå med din forretning. På den måde sår du frøene, som vi plejer og vander, så du på sigt kan høste frugterne.

Vi skaber synlige resultater, som certificeret partner på tværs af marketingplatforme

Hvis du samarbejder med os, får du et bureau i ryggen, der er blevet anerkendt af de platforme, vi er på. Det er vi, fordi vi har en integreret tilgang til social media-annoncering, der tager højde for hver platforms styrker, svagheder og deres rolle i et større marketing setup.

Meta Ads (Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram og Threads)

Omkring 65 % af de 15-75-årige bruger dagligt Facebook, hvilket gør det til den mest populære platform at annoncere på, da man kan ramme en bred målgruppe dog afhængigt af branchen.

Fordelen ved Meta-platforme er både den store brugerbase og deres avancerede målretningsteknologi, som bruger interesser, demografi og adfærd til at vise annoncer via en stærk algoritmebaseret teknologi.

Snak med en Meta Specialist

LinkedIn

Er man en B2B-webshop kan det give god mening at annoncere på LinkedIn, som er verdens største professionelle netværksplatform, hvor professionelle kan interagere med enten sider eller andre personer.

Skal du begynde at annoncere på LinkedIn, er det en god idé at have tålmodighed. B2B-kunder har ofte en længere kunderejse end B2C-kunder, da der er flere stakeholders, som skal godkende og kigge det igennem.

Snak med en LinkedIn Specialist

TikTok

TikTok er et nytilkommen medie, der allerede har fået en stor brugerbase. Som platform er TikTok utrolig god til at skabe brandawareness for billige penge. Som certificeret TikTok-bureau får du hos Conversio en lang række fordele på TikTok, såsom gratis workshops og en direkte kontakt hos TikTok.

Vores specialister har selv en finger på pulsen, hvad angår trends og indhold på TikTok, hvilket kan give dig en klar fordel, når du skal skille dig ud fra dine konkurrenter.

Snak med en TikTok Specialist

Pinterest

Pinterest er en ofte overset platform til markedsføring, hvor opslag, kaldet Pins, er søgeordsbaserede og fungerer som både et socialt medie og en søgemaskine.

Det er en effektiv salgskanal, da brugerne bruger 26 % af deres tid derinde med henblik på køb. Ca. 80 % opdager nye brands hver uge, og Pinterest-brugere køber for dobbelt så meget som på andre platforme, med 85 % større indkøbskurve. Desuden er CPM billigere end på andre sociale medier.

Snak med en Pinterest Specialist

Snapchat

På Snapchat er indholdet i høj grad brugergenereret, hvor den personlige kontakt mellem mennesker, der kender hinanden, er den bærende faktor. Desuden gør Snapchat brug af en avanceret kamerateknologi med forskellige filtre, som er yderst interaktive og engagerende.

Vi arbejder primært med Snapchat til top og mid funnel, da mediet er ret omkostningseffektivt til at skabe brand awareness med. Over 60 % af brugerne på Snapchat er +25 år, hvilket er en købestærk målgruppe.

Snak med en Snapchat Specialist

Specialisterne

Mød dit nye Paid Social-team

Dit indhold og din hjemmeside skal kunne findes på de sociale medier men konkurrencen er hård. Her er dit hold, der kan få dig til at skille dig ud med iøjnefaldende tekster, der konverterer.

Kontakt os