Conversio

Email Marketing Bureau

Byg stærkere relationer og skab omsætning på autopilot

E-mail Marketing handler ikke kun om at få dine kunder til at åbne og klikke i dine nyhedsbreve. Ved at skabe kundekontakten og vedligeholde den, får du én af de mest konverterende marketingskanaler gennem din e-mailplatform.

Vi kan hjælpe dig med at optimere de e-mailautomatiseringer, som fastholder dine kunders opmærksomhed, når de er allermest købeklare.

Hvorfor bør du arbejde med E-mail Marketing?

E-mail Marketing er en af de mest konverterende kanaler for de fleste webshops. Hos Conversio er vi altid opdateret på de nyeste best practices inden for E-mail Marketing, så du kan få de mest engagerende og konverterende e-mails, der styrker dit brand og giver dig flere salg.

B2C Webshops

  • E-mail Marketing er en fremragende måde at indsamle værdifuld førstepartsdata om dine kunder på. Disse data kan bruges i resten af dit marketingsetup.

  • 7 ud af 10 kurve går tabt. E-mail Marketing lader dig sætte dit salg på autopilot med automationflows, der øger dine kunders engagement og konverterer tabte besøgende.

  • E-mail marketing skaber stærke kunderelationer gennem personlig, regelmæssig kommunikation og har en gennemsnitlig ROI på 3900 %, hvilket gør den til den mest profitable kanal.

Kontakt os

Med automatiserede adfærdsflows vækstede vi omsætningen hos Lauridsen Møbler med 126 %.

Proces

Kom stærkt fra start med E-mail Marketing

En effektiv E-mail Marketing-strategi er afgørende for at engagere dine kunder og drive salg. Vores tilpassede løsninger sikrer, at dine kampagner rammer plet og skaber resultater.

Uanset om det drejer sig om automatiserede flows, personalisering eller performanceanalyse, er vi her for at sikre, at dine e-mails giver dine kunder lyst til at engagere sig med dit brand.

Med Conversio ved din side kan du være sikker på, at dit E-mail Marketing-setup er optimeret til at støtte din vækst.

Kontakt os
  • 1

    Account Audit

    Vi starter med at lave en account audit, hvor vi gennemgår dit nuværende CRM-system. Her gennemgår vi dine automationflows, kampagnemails, leads og det generelle potentiale for jeres webshop.

     

    Dette indebærer gennemgang af tracking pixel, UTM’er, lister og segmenter, integrationer, sign-ups og generelle best practices.

  • 2

    Forventninger og målsætninger

    Før vi kan hjælpe dig bedst muligt, skal vi have afstemt forventninger og målsætninger for vores samarbejde. Her vil vi interviewe jer og behovsafklare, hvad I egentlig vil have ud af samarbejdet.

     

    Vi kan fx spørge:

    Har I allerede flere tusinde subscribers, eller skal vi i gang med indsamle leads? Hvor stor en del af jeres omsætning skal komme fra e-mail? Hvor meget er I villige til at investere i E-mail Marketing?

  • 3

    Strategi for leadgenerering

    Vækst handler om at konvertere leads til kunder. Uanset antallet af subscribers, hjælper vi med en strategi for indsamling af kvalificerede leads.

     

    Den data, du får fra E-mail Marketing, kan du ligeledes bruge til at styrke din Google Ads- og SEO-strategi.

  • 4

    Opsætning eller optimering af de primære automations

    Vi ser rigtig stor værdi i at opsætte automatiserede flows, der lader os arbejde mere målrettet og strategisk med E-mail Marketing.

     

    Derfor laver vi en opsætning eller udvidelse af dit nuværende velkomstflow, afbrudt købsrejse-flow, heriblandt tabt kurv, og et after purchase-flow.

  • 5

    Årshjul og kampagneplan

    En sund E-mail Marketing-strategi kræver, at man udsender kontinuerlige, værdiskabende mails, som er med til at holde dine leads “varme”. Samtidig vil det holde nuværende kunders interesse for dit brand og dine produkter.

     

    Sammen udarbejder vi en kampagneplan, der vil fungere som et årshjul, som giver dig et overblik over, hvad der skal sendes ud og hvornår.

  • 6

    Test og evaluering

    Når alt, vi har aftalt, er sat op og kører automatisk, er det tid til, at vi tester og evaluerer. Vores tilgang er proaktiv, hvor vi følger best practices og arbejder ud fra vores egne erfaringer fra andre kunder, der har et setup magen til dit.

     

    Vi tester bl.a. via forskellige splittests, ved at rense din e-mail-liste løbende og generelt overvåge dine flows ift. performance og optimeringer. På den måde sikrer vi, at du går fra gode resultater til de bedste resultater.

Sådan arbejder vi med E-mail Marketing

E-mail Marketing er mere end blot at skrive et nyhedsbrev – det er hele opsætningen, tone of voice, automatiseringer, platformsvalg og mere. Du kan her se et udpluk af, hvordan vi arbejder med E-mail Marketing:

Kampagnemails

En personlig og oprigtig kampagnemail, udsendt mellem automatiserede nyhedsbreve, har stort potentiale til at tiltrække trafik og omsætning. Mennesker vil gerne købe fra mennesker og mærke, at mailen føles “håndskrevet”.

Med Conversio som samarbejdspartner sikrer vi, at dine kampagnemails er korrekt opsat og afspejler dit brands værdier. Ligeledes kan vores erfarne copywriters skrive engagerende og konverterende mails for dig, hvis du ikke selv har tid og ressourcer til det.

Snak med en Email Marketing Specialist

Marketing Automations

Den mest effektive form for digital marketing er med flere længder Marketing Automations. I gennemsnit har E-mail Marketing en ROI på 3900 %. Altså du får 40 kroner tilbage for hver krone, du bruger på E-mail Marketing.

Hos Conversio har vi specialdesignet en lang række high performing automation-flows, der slår til, når dine kunder er allermest varme. Ved at samarbejde med os sætter vi disse automations op og sørger for, at de bliver ved med at performe for dig, så det kan køre på autopilot.

Snak med en Email Marketing Specialist

Gamification

Mange e-commerceforretninger har allerede implementeret en form for gamification på deres webshop, fx et lykkehjul med rabatter, digitale skrabelodder m.m., som er effektive til både at skabe engagement og indsamle kvalificerede leads til dine e-maillister.

Hos Conversio bruger vi din gamification til at berige dine førstepartsdata med information som e-mails, shoppingpræferencer og demografi. Dette hjælper med at sænke din CPA og øge kundernes engagement.

Snak med en Email Marketing Specialist

Førstepartsdata

Med skærpede krav til tracking og iOS 14-opdateringen er det blevet sværere at indsamle brugerdata. Dog er førstepartsdata stadig noget af det vigtigste for din marketingstrategi.

Hos Conversio opsætter vi et effektiv trackingsetup, der indsamler førstepartsdata. Vi holder os opdaterede på nye regler for datatracking, så du ikke skal sidde med den hovedpine. Med disse data kan vi hjælpe dig med at træffe kvalificerede beslutninger.

Snak med en Tracking Specialist

Certificeret Klaviyo-partner

Vi anser Klaviyo som et af de bedste CRM-systemer til vækstende webshops. Vi har af den grund specialiseret os i platformen, hvilket vores certificering også beviser.

Klaviyo er kendt for sin intuitive brugerflade, sine segmenteringsmuligheder og den nemme integration med forskellige webshopplatforme. Med vores ekspertise har vi hurtigt skabt imponerende resultater for kunder, som enten allerede brugte Klaviyo, eller som skiftede til Klaviyo.

Snak med en Klaviyo Specialist

Specialisterne

Mød dit nye E-mail Marketing-team

Vores E-mail Marketing-team er klar til hjælpe dig med alt lige fra opsætning, tone of voice, automatiseringer og contentproduktion.

Kontakt os