*Indsæt luft fra 250 px. i toppen og 340 px. i bunden på formatet 1080x1920 px., da eventuel tekst/logo her risikerer ikke at kunne ses.
videomateriale
Primære billeder:
1080x1080 px.
Story:
1080x1920 px.*
Højre kolonne:
1200x628 px.
Filformater
GIF, MP4 eller MOV
Størrelse
Max. 4 GB pr. video
længde
1 sekund til 241 minutter
Snapchat
Billedemateriale
9:16
1080x1920 px.
Filformater
JPG eller PNG
Størrelse
Max. 5 MB pr. billede
noter
Der skal helst ikke foregå noget vigtigt i materialets øverste og nederste 10 %, da der skal være plads til call to action, virksomhedens navn og en overskrift.
videomateriale
9:16
1080x1920 px.
Filformater
mp4, mov eller H.264
Størrelse
Max. 1 GB pr. video
længde
3-180 sekunder
Tiktok
videomateriale
9:16
1080x1920 px.
Filformater
GIF, MP4 eller MOV
Størrelse
Max. 500 MB pr. video
længde
1 til 15 sekunder eller 5 til 60 sekunder
E-mail
billedemateriale
Header/inspirationsbillede:
min. 600x300 px.
Filformater
JPG, PNG eller GIF
Størrelse
Max. 1 MB pr. billede
noter
Vi benytter som udgangspunkt produktbilleder fra jeres webshop/website. Inden vi går i gang med dit nyhedsbrev, vil vi gerne, at du gør dig tanker om det overordnede formål med nyhedsbrevet? Er der et tema og budskab for nyhedsbrevet, fx fokus på bestemte ydelser, produkter, guides eller blogindlæg?
Marketing Automation
billedemateriale
Header/inspirationsbillede:
min. 600x300 px.
Filformater
JPG, PNG eller GIF
Størrelse
Max. 1 MB pr. billede
noter
Inden vi kan opsætte et automationflow, vil vi gerne, at du gør dig tanker om det overordnede formål og fokus for dit automationflow. Derudover skal du opsætte en integration til jeres e-commerceplatform/-website via jeres websites backend (gælder ikke velkomstflow). Ønsker du en rabatkode i et flow, skal du sende denne til os, så vi kan indsætte den.
Youtube
billedemateriale
16:9
1920x1080 px.
9:16
1080x1920 px.
Filformater
MOV, MP4, MPEG4, MPG, AVI Audio, MP3 eller AAC
Størrelse
Max. 128 GB pr. video
Bumper ads: Max. 1 GB pr. video
længde
Instream annoncer - som kan skippes/stoppes efter 5 sekunder: Videoannoncens budskab være tydeligt allerede inden for de første 5 sekunder.
Instream annoncer - som ikke kan skippes/stoppes: Videoannoncen må maksimum være 15 sekunder lang.
Bumper Ads: Videoannoncen må maksimum være 6 sekunder lang.