Digital Marketing & Strategi

Med en velsmurt marketingmaskine har du lettere ved at skabe de resultater, der gør, at du kommer først i kampen om kunderne. Vi ved, hvilken olie der skal på motoren, hvilke dele motoren skal bestå af, og hvad der skal til for at give konkurrenterne baghjul.

Hvad siger vores kunder?

Råb højt, men vær sikker på, at du råber det rigtige publikum op.

Digital marketing og strategi handler ikke om, hvilke kanaler du skal bruge for at nå dine mål – og hvor mange penge, der skal til. Det handler om at være sylespids skarp på, hvad dine potentielle kunders udfordringer er og levere svaret og/eller løsningen. Og ikke mindst at være lige så vidende om, hvem de er, hvad de laver, hvor gamle de er, hvor de bor, og hvad deres interesser er.

Om du gør det via Google, Facebook eller brevdue, er dine kunder bedøvende ligeglade med. De vil bare have omsætning og bundlinje. Kan du bebrejde dem? Råb højt og gør opmærksom på dig selv, men gør det over for dem, der faktisk er interesserede.

Vi kan både hjælpe dig med at finde ud af, hvem dit kernepublikum er, og hvad de har brug for. Og så kan vi også hjælpe dig med at servere kuren på deres hovedpine på et sølvfad, når de lige præcis har brug for den lille mirakelpille. Det er det, vi kan med digital marketing.

Vi forsøger at male et digitalt glansbillede, hvor du får en helstøbt strategi for din markedsføring – og om det netop er annoncering på Google, sociale medier, og om det indebærer et større marketing automation-setup – det vil tiden vise. Og budgettet, naturligvis.

Bliv set, hørt og gør indtryk

Dit digitale brand fortjener at blive set og hørt. Men før dine potentielle kunder vælger at købe hos dig, skal du i arbejdstøjet og gøre dig fortjent til deres penge og loyalitet.

Det hårde arbejde består i den efterhånden sagnomspundne kunderejse, som har sin berettigelse. Ikke fordi den skal være der, men fordi den giver mening at arbejde ud fra, når vi lægger en strategi, der favner kundens touchpoints med din virksomhed.

Og for at være ærlig, så har vi nogle helt ekstremt gode muligheder for at være relevante og elskværdige i kundens øjne, så vedkommende vælger dig, når der skal vælges en leverandør.

Vores stærkeste kort er en hybrid mellem kommunikation og teknik. Uden overbevisende ord er et marketing automation-system værdiløst. Og uden et system er ordene overflødige. Derfor skaber vi en krydsild, din kunde fanges i og næsten umuligt kan undslippe.

Det er dyrt at vælge den forkerte mand eller kone for så at blive skilt igen. Derfor har vi bedt vores nuværende ægtefæller udtale sig om vores forhold. Nogle har været langvarige, mens andre kun lige er begyndt. Klik på knappen herunder og fornem romantikken.

Vil du høre mere om digital marketing og strategi, tager vi gerne en uforpligtende snak med dig. Vi kan kontaktes på telefon 70 66 65 00, på hello@conversio.dk.

Se vores cases
Conversio har gjort stor forskel for os, fordi vi har fået en markedsføringspartner, vi kan spille bold op ad.
Lene Bugge Skjødt
Indehaver, LuxLight
Johannes Helleland
Client Director, Partner
johannes@conversio.dk
+45 70 666 502
Skal vi også lære din forretning at kende?
Udfyld venligst formularen nedenfor, og lad os indlede en dialog for at afdække, om vi sammen kan flytte din forretning.
Dejligt, at vi må lære dig at kende - vi kontakter dig inden længe
Noget gik galt ved indsendelsen - prøv igen