Samarbejdet mellem BOXIT og Conversio går langt tilbage, og takterne startede allerede i 2015. Et godt samarbejde kræver, at man tør udfordre hinanden — på både godt og ondt — og eksperimentere med nye metoder. Det er netop sådan samarbejdet mellem BOXIT og Conversio har været, og det har skabt imponerende resultater.
BOXIT har siden 2003 sørget for tryg og sikker opbevaring af ejendele til danskerne. De stiller depotrum til rådighed, som man kan bruge i stort set alle døgnets timer, alle ugens dage, 365 dage om året. De har generelt altid haft et højt niveau, når det kommer til både virksomhed og marketing.
Det sætter store krav til en samarbejdspartner. For når man allerede befinder sig på et højt niveau, hvordan er det så lige, man får det bedste samarbejde op at stå med et bureau? Det kræver tid at opbygge en tillidsfuld relation og samarbejde — og hos Conversio var det netop det, vi ønskede at skabe.
Fra dag 1 har fokus været: Hvordan løfter vi marketingindsatsen til det absolut højeste i fællesskab? Derfor har vi altid løbende haft god sparring og dialog med BOXIT. Ikke kun gennem klassiske mails og telefonopkald, men gennem fysiske og månedlige statusmøder, hvor seneste måneds performance er gennemgået. På disse møder er hver en sten blevet vendt, og vi har sammen taget beslutninger om, hvad de næste skridt skulle være. Derudover har BOXIT også haft direkte kontakt med hver enkelt specialist og afholder også møder med dem hver især.
En del af nøglen til et godt samarbejde er også, at man tør udfordre hinanden - og det går altså begge veje — og ikke mindst, at man tør at afprøve nye ting og har is i maven, hvis det ikke lykkes første gang.
Selvom det ikke er altid, at nye tiltag lykkes i første forsøg, betyder det, at når vi lykkes med at være first movers, rammer vi en guldåre. Det gælder både på de klassiske marketingkanaler, som Ads og SEO, men særligt også på nyere kanaler, som fx sociale medier. Og det gør det i særdeleshed, fordi BOXIT i forvejen er et stærkt brand.
Det gode samarbejde har desuden betydet, at da BOXIT ønskede at rykke ind på det svenske marked, byggede vi både et site og marketing-setup fra bunden på kun 14 dage.