Jeg er en kreativ person, der over de seneste 10 år har beskæftiget mig med frontend-udvikling, produktdesign og visuel formidling, herunder visuel identitet, videoproduktion, fotografi og grafik.
Jeg har en professionsbachelor i Digital Konceptudvikling. Både under denne uddannelse samt under min tidligere multimediedesign-uddannelse har jeg været beskæftiget som freelancer og prøvet lykken med at udvikle SaaS-virksomheder samt været ansat i et e-commercebureau. Min erfaring har udvidet min viden om strategi og forretningsudvikling, som jeg brænder for og anvender i min dagligdag.
Jeg har altid været kreativt anlagt og haft en naturlig nysgerrighed inden for teknologi og digitalisering. Det gjorde, at jeg ret tidligt eksperimenterede med Photoshop, Illustrator og After Effects og herefter påbegyndte min interesse for udvikling af hjemmesider.Det lå derfor til højrebenet, at jeg skulle arbejde med visuel formidling og digitalisering. Min egen nysgerrighed og iværksætterlyst og den konstante teknologiske udvikling passede derfor perfekt til mig. Der er hele tiden mulighed for at optimere, vækste og rådgive virksomheder gennem nye digitale produkter og services — og dermed skabe unikke og gennemgribende brugeroplevelser.
Ligesom øvelse gør mester, skaber forberedelse også bedre output. Vi lever i en tid, hvor alt skal være lavet i går og gerne koste det halve. Det kan være en effektiv og besparende beslutning på kort sigt, men over tid skabe et dårligere produkt og koste dyrt. Skab derfor en balance mellem kvantitet og kvalitet, så kvantiteten ikke gennemsyrer hele din forretning.