Conversio

Introduktion

Jeg sætter en stor ære i at bruge Google Ads som et af de redskaber, der skal til for at skabe de bedste resultater samt at give en 100 % ærlig rådgivning eller sparring.


Hvad er din uddannelse?

Jeg har en bachelor i Digital Konceptudvikling fra Erhvervsakademiet i Aarhus. Det var her min interesse for digital marketing blev grundlagt. Uddannelsen skabte fundamentet og den basale viden, men to praktikperioder gav den erfaring, der skulle til for, at jeg kunne gebærde mig i den digitale markedsføringsbranche.


Hvordan opstod interessen for dit arbejde?

Interessen startede under min uddannelse, men det var under mit første praktikophold hos Conversio, som virkelig kickstartede min interesse. Jeg har længe vidst, at jeg gerne ville arbejde med markedsføring, men bare ikke en specifik form for markedsføring. Mit praktikophold hos Conversio var det, der skulle til at forme mit voksne arbejdsliv og karriere.


Hvad er dit bedste hack?

Ordet “hack” lyder altid som om, man kan gøre det hele lidt smartere og hurtigere. Det er nødvendigvis ikke altid rigtigt.

– Det kræver hårdt arbejde at blive dygtig til noget.
– Det tager tid at skabe resultater.
– Det tager tid at lære, hvordan Googles algoritmer fungerer.
– Google Ads kan ikke fungere, hvis ikke fundamentet er ordentligt.
– Googles automatiseringer er ikke altid den rigtige vej at gå.
– Man kan ikke “bare lige” ordne det hele på den halve tid.

Mit bedste “hack” er derfor at være grundig i alt, hvad du foretager mig.


Cases

Blogs

Webinars