Vi har samarbejdet med Mens-wear i over et halvt årti og har virkelig formået at rykke forretningen til et helt nyt niveau – både når det gælder omsætning og brand awareness. Det har krævet tid til at være grundig og mod til at teste forskellige setups.
Da vi startede samarbejdet, var ambitionerne store – det var budgettet til gengæld ikke. Det betød, at vi skulle prioritere vores indsatser og sørge for at hver krone blev brugt, hvor de ville genere størst muligt afkast.
Langsigtede strategier og data-first tilgang har ført os fra 6 millioner til 50 millioner i omsætning. I dag er marketingbudgettet steget og Mens-wear er tilknyttet vores Connect-framework hvor Conversio varetager al digital marketing, samt vedligeholdelse og udvikling af webshoppen.

Vores kerneopgave er at sikre, at væksten ikke er kortsigtet, men bæredygtig og holdbar på den lange bane. Det gør vi ved at sikre et kontinuerligt loop hvor data fører til indsigt, og indsigt fører til handling – som så genererer mere data til os. Test, test og test igen. Ved konstant at udfordre status quo, bliver vi hele tiden lidt bedre og over tid skaber det store resultater for vores kunder. Det lyder måske simpelt, men i praksis er det en kompliceret proces, der kræver gentagne test og justeringer, og ikke mindst tålmodighed.
Det handler om at gøre sig umage og optimere løbende, så hver enkelt beslutning og investering skaber værdi for virksomheden. Det er disse små, kontinuerlige forbedringer, der på den lange bane har vokset Mens Wears omsætning til +50 millioner.