På under en uge under Covid-19 fik Steel of Denmark leveret et komplet kampagnewebsite, som skulle bruges til salg af mobile vaskestationer til private virksomheder og det offentlige i kampen mod udbredelsen af Covid-19-smitte. Lige efter launch eksploderede salget.
Som de eneste i verden tilbyder Steel of Denmark mobile vaskestationer med håndsprit, vand og sæbe, der kan placeres foran butikker, indkøbscentre, skoler og andre offentlige steder, hvor man har gavn af bedre håndhygiejne.
Samarbejdet med Conversio bød ligeledes på hurtig omstilling, da et helt nyt, flersproget website skulle være klar til launch på kun én uge. Interessen for produktet var til stede fra potentielle kunder og medier, allerede før produktet var færdigt på fabrikken.
Steel of Denmark oplevede omgående en massiv ordretilgang og udvidede produktionen. Dette er sket organisk – til en start vel at mærke. Der suppleres nu med markedsføring på Google, Facebook og LinkedIn samt tracking, hvilket Conversio også bidrager til.
Med en rigid deadline i vente var der ikke tid til fejl og benspænd. Websitet skulle oversættes til engelsk og tysk, derefter til polsk, men der er planer om flere. Derudover indebar scopet design, tekstforfatning og klargøring til markedsføring efter best practice. Hvad angår funktionalitet, er det udviklet i WordPress og er ganske lean efter ønske af Steel of Denmark, da det er i tråd med deres DNA.
I Conversio havde vi fem specialister inde over samt en projektleder. Der blev hurtigt etableret en timeline for, hvad og hvornår de forskellige elementer skulle være klar. Med afsæt i en klar forventningsafstemning forud for projektet kørte det på skinner hele vejen, og cross channel markedsføringen kunne eksekveres efterfølgende.