Vilkår for E-commerce
En af vores grundprincipper i Conversio er, at vi er transparante. Alle vores vilkår finder du herunder, og hvis du er i tvivl, så skriv til os.
En af vores grundprincipper i Conversio er, at vi er transparante. Alle vores vilkår finder du herunder, og hvis du er i tvivl, så skriv til os.
Her kan du læse om vores support, overvågning, driftsforstyrrelser, sikkerhed og meget mere.
Her kan du læse vores vilkår for moduler.
Her kan du læse vores vilkår for brug af vores API.
Her kan du læse vores vilkår for brug hosting hos Conversio.
Her kan du læse vores vilkår for 3. parts scripts.
Her kan du læse vores vilkår for Conversio Checkout.
Her kan du læse vores vilkår for Conversio Pay.
Hvis du har andre spørgsmål, så skriv endelig til os.
Du modtager en licens til vores platform, som inkluderer hosting af webshoppen og adgang til vores Support og Customer Success Managers.
Du modtager en licens til vores platform, som inkluderer hosting af webshoppen og adgang til vores Support og Customer Success Managers.
Nej, desværre. I Conversio differentierer vi mellem moduler, som vi supporterer og sælger på abonnement, og moduler, som vi installerer og generelt arbejder med på timepris. Du finder oversigten supporteret og ikke supporteret moduler i linket under.
Et modul er en slags byggeklods til din webshop base. Moduler indeholder en funktionalitet, som din base udvides med, som fx kunne være en GLS fragtmodul eller PostNord fragtmodul.
Det er muligt at integrere dit kasseapparat med en Conversio shop via API. Dog stiller det krav til at din kasseleverandør kan integrere til vores API, da vi hverken hjælper eller supporterer med opsætning af integrationer.
Vi retter fejl og mangler gratis på vores platform. Dog oplever vi ofte, at kunder tager fejl på forskellen mellem en reel fejl og en uhensigtsmæssighed ift. deres ønsker. Et eksempel på en uhensigtsmæssighed der fx, at kunden synes, at en funktion på webshoppen virker anderledes end ønsket, hvorfor der ikke er tale om en fejl.
Teknisk Support, design eller udvikling koster vores standard timepris 600 DKK. Vores Customer Success Manager vil orientere dig, om der er tale om en fejl på platformen.
Du kan til hver en tid opsige dit abonnement med ønsket om at lukke eller flytte din webshop til en anden udbyder, når du er uden for din bindingsperiode. Du kan opsige dit abonnement med 3 måneder varsel forud for skæringsdatoen for dit abonnement.