Introduktion
Som en kreativ tekstmager har jeg en unik evne til at forvandle kedeligt indhold til engagerende og konverterende content – både internt og for vores kunder. De fleste af de videoer, du ser på vores sociale medier, har jeg nøje sammensat med fokus på både æstetik og budskab.
Hvad er din uddannelse?
Jeg har en kandidatgrad i Medievidenskab med en specialisering i computerspil. Hurtigt opdagede jeg dog, at jeg trivedes bedre med at styre projekterne end at programmere dem. Gennem studiet lærte jeg at arbejde strategisk med brandkommunikation på tværs af platforme og medier, hvor det at ramme en virksomheds unikke tone-of-voice er altafgørende. Samtidig udviklede jeg stærke færdigheder i videoredigering, hvor jeg altid har tempo og klar formidling for øje.
Hvordan opstod interessen for dit arbejde?
Video er blevet en uundgåelig del af vores hverdag; fra Instagram Reels til YouTube Shorts – alle platforme pusher visuelt indhold. Min fascination ligger i at skære igennem støjen og skabe indhold, der både formidler klare budskaber og samtidig fastholder forbrugerens interesse. Jeg er også meget optaget af sprogets kraft i marketing – at bruge sjove vendinger og præcis kommunikation til at engagere og overbevise målgruppen på en meningsfuld måde.
Hvad er dit bedste hack?
Don’t be sorry, be better.
Dvæl ikke ved dine fejl – lær af dem og gør det bedre næste gang. Du bliver aldrig for gammel til at lære. Skjul dig ikke i et ekkokammer – du lærer mest af at blive udfordret.