Conversio

Introduktion

Som Head of Growth arbejder jeg i krydsfeltet mellem marketing, produktudvikling og salg. Mit mål er at sikre, at vi når vores vækstmål gennem strategiske initiativer, der forbedrer omsætning, markedsandel og rentabilitet. 

Jeg er en kreativ profil, der ynder at kombinere strategi og analyse med kreativitet og humor. Jeg arbejder agilt på tværs af afdelinger og elsker at være tæt på processen – fra strategi til handling er der aldrig langt. For mig virker markedsføring bedst, når den får folk til at smile.


Hvad er din uddannelse?

Jeg har taget en bachelor i Marketing & Management Communication på Aarhus BSS og sidenhen en kandidat i Informationsvidenskab, Digitalt Liv på Aarhus Universitet.


Hvordan opstod interessen for dit arbejde?

Min interesse for marketing er vokset i takt med, at jeg så potentialet i at skabe noget, der skiller sig ud – især i en branche, hvor tingene ofte kan blive lidt tørre. Jeg tror på, at selv B2B-markedsføring kan være sjov og personlig. 

Da jeg begyndte at arbejde med AI, særligt ChatGPT, blev jeg endnu mere fascineret af, hvordan teknologi kan revolutionere måden, vi arbejder med marketing på.


Hvad er dit bedste hack?

Mit bedste hack er at tage personlighed og humor med ind i marketing – også i B2B. Det gør kommunikationen meget mere relaterbar og engagerende. Derudover vil jeg på det kraftigste anbefale, at du investerer både tid og ressourcer i AI.


Blogs

Webinars