Blog om online markedsføring | Læs om de nyeste trends | Conversio
Google AdWords

Få Display-annoncer i de rette formater

Når du skal oprette Display-annoncer, kan det på ingen måde gøres ved at sjusse sig frem til størrelsen på dit banner (din billedannonce). Google er nemlig utrolig strikse ift. overholdelse af de mål, de har opsat for bannere til...
Hanne B. Eskelund
Skrevet af Hanne B. Eskelund
E-mail Marketing

E-mailsegmentering: Lær at sende mere målrettede nyhedsbreve

Dine nyhedsbreve er et fantastisk værktøj til at skabe en god og vedvarende relation til dine kunder og det klassiske nyhedsbrev, som skydes afsted til hele modtagerlisten, kan fortsat have rigtig stor værdi for din virksomhed. Men er du allerede...
Kenneth Klitte Jensen
Skrevet af Kenneth Klitte Jensen
Google Shopping

Google bøjer nu reglerne for dine Shoppingannoncer

For at få dine produkter vist i Google, har det siden 2016 været et krav, at du havde GTIN-numre på dine produkter i dit produktfeed. Google har nu slækket på disse krav, og det kan både være en god...
Simon Høedt Frimann
Skrevet af Simon Høedt Frimann
Google AdWords

Google Ads ændrer på opkaldsrapportering – Hvad skal du gøre?

Du har sikkert som mange andre modtaget en mail fra Google, hvor de annoncerer ændringer for opkaldsrapportering i Google Ads. I 2018 blev der lanceret, at du kunne have opkaldsrapportering på kontoniveau, som du kunne bruge i stedet for...
Simon Høedt Frimann
Skrevet af Simon Høedt Frimann
Content

Vigtigheden af et stærkt og veletableret digitalt brand

I en digital verden, hvor konkurrencen bliver hårdere og hårdere, er det altafgørende, at du formår at skille dig ud og have et unikt brand. Der kommer hele tiden nye kanaler, hvor det er muligt at markedsføre sig på...
Jonas Venning Larsen
Skrevet af Jonas Venning Larsen

Klar til at blive en del af Conversio?

Bliv ringet op af en vores rådgivere - det er helt gratis og uforpligtende