SEO

4 råd til hvordan du SEO-optimerer din hjemmeside til Voice Search

Voice Search er mere end blot en frustrerende Siri, der ikke kan høre forskel på ”Hej” og ”Haj” og som kan beatboxe og synge med på ”Who let the dogs out”. Det er en søgemulighed, som allerede mere end...
Jonas Venning Larsen
Skrevet af Jonas Venning Larsen
Best Practice

8 strategier til budgivning for din Google Ads

Budgivning er en vigtig del af Google Ads, da det har en indflydelse på, hvor mange penge du skal af med og er samtidig med til at afgøre, hvilken placering dine annoncer får. Inden du skal vælge din budstrategi,...
Gobinesan Rajaratnam
Skrevet af Gobinesan Rajaratnam
SEO

Hvordan vurderer søgemaskinerne mine webtekster?

På trods af at søgemaskinernes samlede algoritmiske vurdering af et website og dennes placering er hemmelig, så kender vi nogle af de mest væsentlige parametre, som søgemaskinerne vurderer dine webtekster ud fra, når de organiske placeringer skal rangordnes. For...
Line M. P. G. Nielsen
Skrevet af Line M. P. G. Nielsen
SEO

4 tips til at opnå det gode søgeresultat

Alle hjemmesider ønsker at opnå det gode søgeresultat. Dette er ikke nogen overraskelse. Med et godt søgeresultat vil du nemlig kunne indtage en god rangering på Google, som vil være med til at give dig en forhøjet eksponering. Dette...
Jonas Venning Larsen
Skrevet af Jonas Venning Larsen
Nyheder fra Conversio

Non-last click attribution: Undgå spildte penge i din marketing

Fagre nye digitale verden – Attribution, konverteringer og touchpoints Antallet af touchpoints, som brugere gennemgår, før de fuldfører en konvertering, er steget markant fra 2000 til 2015 (Knexusgroup). (Touchpoints er de punkter, hvor brugeren interagerer med virksomheden, og virksomheden kommunikerer...
Gobinesan Rajaratnam
Skrevet af Gobinesan Rajaratnam

Klar til at blive en del af Conversio?

Bliv ringet op af en vores rådgivere - det er helt gratis og uforpligtende