Introduktion
Jeg er en T-shaped marketer. Jeg binder din forretning og cross channel-tilstedeværelse sammen til én digital strategi. Jeg har arbejdet med alt fra SMV’er til Danmarks største virksomheder.
Hvad er din uddannelse?
Jeg har en PBA i International Handel og Markedsføring. Derudover en halv kandidat fra IT, Kommunikation og Organisation.
Hvordan opstod interessen for dit arbejde?
Jeg er ligeså stille blevet luret ind i den digitale marketingsverden – Det startede som håndtering af mit lokale Fitness World center’s Facebook konto, dernæst blev jeg ansat som studiemedhjælper indenfor Google ads. En stilling der hurtigt blev skiftet ud med en konsulent stilling. Derfra har tiden ført mig gennem flere spændende roller indenfor særligt Paid Search og Digital strategi.
Hvad er dit bedste hack?
Marketing kan intet uden forretningsforståelse, indsigt og samarbejde. Dette skal forstås på den måde, at marketing ikke bare er en magisk knap, der kan trykkes på, og så kan man øge salget og vækste forretningen. Marketing er et samspil med den eksisterende forretning. Jeg anser derfor alle mine kunder for samarbejdspartnere.
Derudover er mine to kæpheste: 1. Opdeling af budgetter i brand og performance, og 2. Integration af kanaler og silonedbrydning.