En åben og ærlig dialog mellem Det Halve Kongerige og Conversio har været nøglen til at skabe gode resultater hvert år – selv i et til tider presset marked. Det gode samarbejde har sikret, at ejeren, Rie, i dag kan leve af webshoppen.
Det Halve Kongerige er en webshop, der forhandler basis-beklædning i naturmaterialer samt smykker og boligtekstiler. De er et førsteklasses eksempel på, hvad der kommer ud af et godt samarbejde mellem ejer og marketingbureau.
Gennem årene er samarbejdet blevet udbygget ad flere omgange. Conversio har hjulpet med at opbygge content til hele sitet, få udarbejdet en stærk linkprofil gennem linkbuilding og køre kampagner på både Google Ads og Meta Ads. Der er blevet knoklet fra både kundens og Conversios side. Fordi vi har fået lov til at arbejde med så mange forskellige kanaler, har vi kunnet skabe god synergi mellem dem, som har dannet grundlaget for gode resultater.
En succes kan aldrig kun tilskrives den ene part. Samspillet mellem ejer og bureau er afgørende for succesen. Begge parter skal sætte krav til hinanden, og begge parter skal levere. Det må man sige, har været kendetegnede for samarbejdet mellem Det Halve Kongerige og Conversio.
I samarbejde med deres kundeansvarlige har Det Halve Kongerige udarbejdet og leveret et årshjul. Ud fra den har vi kunne udforme en grundig kampagneplan, hvor der har været styr på alt ned til mindste detalje. Levering af et årshjul og udarbejdelsen af en kampagneplan har sikret, at de betalte kanaler kunne opnå maksimalt udbytte i samspillet mellem hinanden.
Hovedfokus for det lange samarbejde mellem Det Halve Kongerige og Conversio har været at tilpasse strategier og planer, så de hele tiden fulgte med både markedet og tiden. Det har virkelig givet pote. Det blev særlig tydeligt, da Det Halve Kongerige stadig formåede at vækste i et presset og udfordret marked i løbet af de seneste år. Med den rette plan og gode tilpasningsevner har det altså stadig været muligt for Det Halve Kongerige at drive forretning og vækste.