Conversio

SimplyOrganized

SimplyOrganized har skabt et smukt og æstetisk univers, der inspirerer til en mere organiseret hverdag. Conversio har hjulpet med at opbygge en stærk marketingstrategi, som udbredte kendskabet til deres brand. Det tog dem til nye højder og førte til en rekordomsætning.

 

SimplyOrganized

SimplyOrganized forhandler produkter der gør livet mere overskueligt, helt bogstaveligt. Hos SimplyOrganized er kunderne i fokus, og virksomheden tilbyder alt du har brug for, når hjemmet eller kontoret skal opgraderes med organiseringsløsninger.

www.simplyorganized.dk

Frem for alt et ønske om at vækste

SimplyOrganized har en klar vision om at være førende inden for organiseringsløsninger i hjemmet. Virksomheden har et bredt sortiment, der dækker alle behov for organisering i hjemmet, og de havde et tydeligt ønske om vækst og at udbrede kendskabet til brandet som det primære mål.

Et klart valg om at fokusere på brand awareness

I samarbejde med SimplyOrganized har vi primært brugt tid og energi på at skabe mere brand awareness. Dette var et klart og bevidst valg, da SimplyOrganized er en relativt nystartet virksomhed. Deres behov var at få etableret deres status som de førende på markedet inden for organisering og opbevaringsløsninger til hjemmet. Det var essentielt at åbne kundernes øjne, så de valgte SimplyOrganized frem for konkurrenterne.

 

Derfor udtænkte vi en løsning, som imødekom deres ønske bedst muligt. Google Ads var et must for at sikre vækst og øget synlighed. Derudover har SimplyOrganized modtaget SEO-rådgivning fra en af vores specialister, så deres content understøtter Google-kampagnerne. Slutteligt har vi også hjulpet med at opbygge en stærk linkprofil gennem linkbuilding. At arbejde med flere forskellige områder gav os mulighed for at skabe større sammenhæng i budskaber, så SimplyOrganized fik mest muligt ud af deres partnerskab med os.

Google Ads sørgede for rekordomsætning

I samarbejde med kunden skruede vi op for budgettet på deres Google Ads. Vi ændrede desuden Ads-strategien, så de bedst sælgende kategorier blev promoveret mere målrettet til brugerne. På den måde sikrede vi, at annoncekronerne blev spenderet smartest muligt.

 

Og strategien virkede. I løbet af sommeren, i en af de mindst travle perioder, satte SimplyOrganized rekordomsætning gennem Google Ads-kampagnerne. For hver måned, der gik, voksede både konverteringsraten, transaktioner og omsætningen – på trods af et marked, der har været hårdt spændt for.

Fælles statusmøder sikrede ensartethed i al markedsføring

For at sikre en strømlinet markedsføring har Conversio implementeret en løsning, hvor vores specialister afholder fælles interne statusmøder. Det betyder, at uanset hvilken specialist der er kontaktperson hos SimplyOrganized, er virksomheden altid garanteret ensartethed i budskaberne på tværs af platforme. Ved løbende at holde sig opdateret på hinandens arbejde kan specialisterne skabe stor sammenhæng på tværs af kanaler og platforme.

I samarbejde med Conversio har vi i SimplyOrganized virkelig formået at tage vores paid search og SEO-arbejde til nye højder. Vi værdsætter, at vores kontaktpersoner altid er proaktive i nye metoder og tiltag, der kan hjælpe med at skalere SimplyOrganized. Hos Conversio er der altid god kommunikation og tilgængelighed, når vi har spørgsmål.

Sabina Taheri

Ejer, SimplyOrganized

Teamet bag


En case af

Anders Tjørnelund, Jonas Venning Larsen, Esben Nygaard, Lasse Meldgaard

Er vi det rette match?

Vi vil det bedste for dig, selv hvis det ikke er med os.

Conversio er ikke for alle langt fra. Vores kunder er ambitiøse e-handlere, der ønsker at tage deres forretning fra god til bedst og fra bedst til markedsledende.

Kontakt os

Quick fixes og hurtige resultater

Vi er et dårligt match, hvis jorden brænder under jer, og I ønsker quick fixes og hurtige resultater for at redde en synkende skude.

 

Vi hjælper gerne med at slukke ildebrande, men vores tilgang kræver tålmodighed, disciplin og is i maven.

"Vi skal bare have det billigste"

En billig løsning er ikke nødvendigvis en dårlig løsning. Men vi er et dårligt match, hvis pris er den primære faktor, I vælger bureau ud fra.

 

Vi er nemlig langt fra de billigste, men vi skaber resultater, der er investeringen værd.

Der er ingen product-market-fit for jeres produkter

Vi er ikke et match, hvis jeres marketingstrategi skal kompensere for et dårligt produkt.

 

Din vigtigste opgave som e-handler er at sælge produkter, der løser et reelt problem eller behov hos jeres kunder.

 

Vi kan desværre ikke trylle og tager jer ikke ind, hvis vi ikke tror på jeres produkt.

Profitabel vækst gennem langsigtede strategier

Vi er det perfekte match, hvis I forstår, at profitabel vækst kræver langsigtede strategier samt realistiske målsætninger og er klar til at dedikere minimum 3-12 måneder til at nå disse mål på en sund og rentabel måde.

Et tæt og langvarigt samarbejde

Vi er det perfekte match, hvis I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde med jeres bureau.

 

I ser jeres bureau som en samarbejdspartner frem for en leverandør. Sammen fejrer vi vores sejre og bliver klogere af vores fejl.

Passion og høj faglighed

Vi er det perfekte match, hvis I sælger produkter, I er stolte af, og er passionerede omkring jeres kunder.

 

I er eksperter i jeres forretning og jeres kunders behov uden jeres indsigter bliver vores marketingindsats aldrig en succes.

Din rejse starter her

Mød dit nye e-commerce team

Har vores tilgang fanget din interesse? Så lad os tage en snak!

Vi tror på, at gode resultater starter med en god samtale – kontakt os, og lad os finde ud af, hvad der giver mening for din forretning.

Kontakt os