Træf bedre beslutninger med et overblik over din dækningsgrad📊
Hele fundamentet for Christians marketingstrategi starter med et dybdegående indblik i hans dækningsbidrag på tværs af alle sine produkter.
I et tidligere afsnit snakkede vi om værdien i at skabe et oplyst beslutningsgrundlag til din marketingstrategi. Herunder den ret simple formel for online vækst: (T x CR x LTV) – C = $
Christians framework bygger på den samme filosofi om at danne sig et overblik over, hvor man tjener flest penge og derefter prioritere sine ressourcer, der hvor de vil skabe størst ROI.
“Du kan ikke sætte ind på alle kanaler, på alle dine produkter og kategorier. Så du er nødt til at vælge dine kampe. Så vælg dem, hvor der er flest penge i til en start.”
I videoen dykker vi ned i, hvordan Christian bruger indsigter i dækningsgrad, omsætningsvolume og søgevolume til først at lave overskuelig brandopdeling i hans PMax👇
Derefter bruges selv samme indsigter til prioriteringsliste af brands/kategorier, der danner grobund for en mere granuleret contentplan.
I videoen snakker vi om vores Keyword-Insights værktøj. Hvis du synes, det lyder spændende, så kan du prøve det af lige her: Keyword-Insights🔍
3.. 2.. 1.. sæt i gang! 🏁
Puha, det var en ordentlig mundfuld. Men nu har du fået en konkret og lavpraktisk 5 trins plan til profitabel vækst på jeres webshop.
Nu er der ikke så meget andet at gøre end at komme i gang! Og hvis I har brug for hjælp, så sidder vi klar!
Du kan også anmode om en gennemgående analyse af jeres nuværende marketing setup via vores Insights tool 🔍
Med dette værktøj kan vi på få sekunder lave et udtræk på tværs af platforme og analyse-værktøjer med alt den data, der er nødvendig for at lave en gennemgående marketing audit.
Alt I skal gøre er at svare på et par spørgsmål og connecte jeres Google-konto👇
Så vender vi tilbage inden for 48-72 timer med et forkromet overblik over dit nuværende marketing setup samt helt konkrete indsigter i:
- kritiske fejl og mangler, der SKAL fikses med det samme.
- lavthængende frugter i form af optimeringer, der kan skabe bedre resultater lige nu og her.
- en potentiale-vurdering og forslag til fremtidige strategier, der kan løfte jer videre fra jeres nuværende niveau.
Alt sammen uden I skal ind og give os adgang til diverse konti. Værktøjet tager et “snap-shot” via API’en, som vi laver vores analyser ud fra.
Hop ind lige her, og prøv det af: https://insights.conversio.dk/