Vores ansvar
En checkout-løsning har typisk forgreninger i et utal af andre systemer, fx fragtløsninger, betalingsløsninger, rabat- og gavekortsløsninger, lokalitetstjenester, API integrationer til fx økonomi, lager eller ERP systemer. Derudover er der i dag fx krav til, at en checkout logisk skal kunne håndtere komplicerede fragtberegninger både baseret på vægt, ordreantal, ordretotal, postnummer og derudover diverse individuelle ekstra gebyrfunktioner.
Vi betragter checkout som et absolut forretningskritisk område, der altid bør fungere, så kunder kan købe deres varer. Et problem i checkout kan have vidtrækkende konsekvenser og resultere i tabt omsætning.
I den forbindelse betragter vi, at vores ansvar handler om at prioritere kvalitet og stabilitet, hvorfor vi udelukkende leverer vores egen checkout-løsning, som vi står til ansvar for.
3. parts checkout-løsninger
Vi er generelt varsomme med 3. partsmoduler på vores platform – særligt når det gælder forretningskritiske områder i shoppen. Som beskrevet ovenfor er det utrolig kompleks at bygge en stabil og velintegreret checkout-løsning, hvorfor vi udelukkende tilbyder vores egen checkout-løsning i Conversio.
Vi kan derfor ikke tilbyde 3. parts checkout-løsninger til Conversio-platformen, herunder (dog ikke udtømmende) fx Klarna Checkout, EASY fra NETS, Bambora Checkout og Swiipe.
Idéer til funktioner?
Har du idéer til nye funktioner? Så tag endelig fat i vores os vores Customer Success Team på [email protected] – så vil vi gerne drøfte din ide.