E-mail marketing

Du kan ikke måle klikrate og salg med en brevdue – for du aner ikke, om den ender hos tilsigtede modtager. Brug derfor e-mail marketing, når du vil have mere ud af dine eksisterende kunder – og nye for den sags skyld.

Brug e-mailen til B2B og B2C, men brug dem forskelligt.

E-mail marketing er stadig en effektiv metodik, når der skal serveres content-godbidder, tilbud og skabes troværdighed. B2B handler om at opbygge tillid og levere indhold til målgruppen på de rigtige tidspunkter. For B2C handler det om direkte salg. Ofte.

I en kombination med marketing automation, lidt Google Ads og Facebook Ads har du pludselig en heftig cocktail, der kan få benene til at forsvinde under den mest hårdføre type, der er at imponere.

Vi har god erfaring med at anvende e-mails til både B2B og B2C, men det er vigtigt, at de bruges vidt forskelligt og supplerer andre indkomstkanaler i forretningen.

Den rette formel er antigenerisk

“Man” siger, at 90% af omsætningen stammer fra nuværende og tilbagevendende kunder. Da de jo allerede har vist interesse, bør du rette mod dem og dermed muligheden for mersalg.

Vi hjælper dig med at finde den rigtige formel for at få både dine nuværende og potentielle kunder tilmeldt dit nyhedsbrev. Samtidig sikrer vi, at alle indgangsvinkler til opsamling af tilmeldinger er optimeret.

Det er ikke samme taktik, der gælder på alle kunder – og derfor skal vi vide noget om din virksomhed, og hvordan I praktiserer salg, før vi kan komme med eliksiren.

Vil du høre mere om potentialet i e-mail marketing, tager vi gerne en uforpligtende snak med dig. Vi kan kontaktes på telefon 70 66 65 00, på [email protected] Du kan også klikke over på vores blog herunder, hvor vi kommer helt ind i maskinrummet på e-mail marketing.

Dennis fortæller

Vores tilgang til Inbound Marketing