Lauridsens Møbler

Trods svære tider for virksomhedsejerne formåede Lauridsens Møbler fortsat at vækste. Det var ikke let. Det krævede et stort fokus på målet og ikke mindst en stor tro på, at strategien stadig var den rigtige.

services

Google Ads
Marketing Automation
SEO
Sociale medier
E-handel

En vedvarende tro mod strategien

Det krævede mod og is i maven at turde satse på én strategi og ikke ændre den, selvom verden forandrede sig — og dette havde Lauridsens Møbler. De skulle fortsætte deres vækst i et presset marked. Det lykkedes, men kun fordi de udviste stor tiltro til Conversio og den plan, der var lagt, hvilket resulterede i et flot afkast i en ellers hård tid for branchen.

Dog var det ikke uden bump på vejen. Fx blev Lauridsens Møblers Facebook-side hacket i oktober 2022. Et hårdt slag, hvor det er vigtigt at stå fast. Vi måtte sige farvel til deres Meta Business Manager og var tvunget til at starte forfra med annonceringen, og derfor mistede vi desværre en masse data. Vi formåede i samarbejde at etablere en ny Business Manager og har sidenhen arbejdet hårdt på at genopbygge den. Trods udfordringerne har vi formået at genetablere vores annonceaktiviteter og genvinde noget af den tabte data.

Turde tage chancen og hæve budgettet

Hvor intet vover, intet vinder. Lauridsens Møbler hævede deres budget, mens konkurrenterne skruede ned — og det gav pote. I en vanskelig periode valgte mange konkurrenter at skrue ned for budgetterne på Google Ads og Meta. Lauridsens Møbler skruede derimod op for budgettet, hvilket betød, at markedet åbnede sig for dem, da markedet og branchen blev usikker. Dette gjorde det muligt for dem at indhente alt det, konkurrenterne skruede ned for. Lauridsens Møbler blev belønnet med en højere ROAS samt en fornuftig og stabil omsætning i den svære tid.

Tillid skabte det gode samarbejde

Gennem hårdt arbejde og et godt samarbejde mellem Conversio og Lauridsens Møbler lykkedes det os at mestre en ellers udfordret branche, møbelbranchen, som er kendetegnet ved hård konkurrence og illoyale kunder.

Det gode samarbejde udsprang af en god dialog og sparring mellem vores specialister og Lauridsens Møbler. Sådan et samarbejde giver vores specialister muligheden for at være proaktive og komme med nye inputs og forslag. Lauridsens Møbler var blandt andet åbne overfor nye tiltag inden for MA, hvilket viste sig at være en god ide!

Vi er både glade og stolte over, at kunder som Lauridsens Møbler, viste så stor tiltro til Conversio og vores evner til at udarbejde den helt rigtige strategi for dem. Denne tillid skabte et godt udgangspunkt for vores samarbejde og bidrog til, at vi sammen kunne opnå det bedst mulige resultat for Lauridsens Møbler.

Vi har et tæt samarbejde med specialisterne i Conversio, som har været med til at skabe en effektiv marketingstrategi for os. Selvom udfordringerne har stået i kø, og markedet har været presset, har de formået at vækste forretningen og været handlekraftig på værdifulde og relevante kanaler.
Søren Lauridsen
Ejer, Lauridsens Møbler
teamet bag
Christian Gade
Lasse Meldgaard
Julie Tholstrup Thomsen
Gitte Krarup Jørgensen
Christian Gade
Learning and Development Lead
Skal vi også lære din forretning at kende?
Udfyld formularen nedenfor, så vi kan indlede en dialog for at afdække, om vi sammen kan flytte din forretning.
Dejligt, at vi må lære dig at kende - vi kontakter dig inden længe
Noget gik galt ved indsendelsen - prøv igen