Klar til at give marketingindsatsen et nøk opad? Det var Lauridsens Møbler, da de rykkede til Conversios nye framework, Kånnekt, der sikrede dem vækst fra dag 1.
Som en veletableret møbelforretning havde Lauridsens Møbler store ambitioner. Den nuværende markedsføringsindsats skulle have et nøk opad – de var klar til næste skridt på deres vækstrejse. Det krævede et tættere samarbejde med specialisterne og en løsning, hvor de månedlige timer ikke var låst til en specifik kanal. På den måde ville vi kunne vækste forretningen bedre året rundt. I samarbejde med kunden besluttede vi derfor at afprøve vores Kånnekt-framework. Løsningen skulle indfri det store vækstpotentiale, der lå gemt.
Lauridsens Møbler kom på Kånnekt i juni 2022, og allerede måneden efter satte de omsætningsrekord med en samlet ROAS på 20 i stedet for de sædvanlige 9. Det er på trods af, de er i en svær branche med mange større konkurrenter på markedet. Frameworket har været en succes, fordi den tillod os at fokusere på at skabe en solid bundlinje uden at mindske den, samtidig med vi vækstede virksomheden. Det er gjort, fordi ingen timer er fastlåst til en bestemt kanal. Hver måned fordelte vi timerne efter, hvad der gav bedst mening i marketingindsatsen. På den måde kunne vi sørge for et ensrettet budskab på tværs af kanaler.
Det gode samarbejde mellem kunde og Conversio har været nøglen til at opnå så stor succes med Kånnekt. Lauridsens Møbler har været fremragende til at dele relevante informationer med os, hvilket gjorde, at vi kom tættere på kunden, og gav os de bedste forudsætninger for at gøre det, vi er bedst til. Desuden har ejeren, Søren, været god til at være proaktiv og hurtig til at løse de udfordringer, vi stødte på undervejs. Netop denne proaktivitet samt en åben og ærlig dialog sikrede et godt samarbejde.