Conversio

Kvalitetsmarkiser

Benhårdt SEO-arbejde og ihærdighed sikrede Kvalitetsmarkiser gode placeringer i de organiske søgeresultater. Conversio bidrog med at udvikle en ny og skudsikker SEO-strategi, der fik dem til at rangere højt i søgeresultaterne — særligt på brede søgninger.

 


Vores resultater


  • 1. plads

    på søgeordet 'markiser'

  • +32

    flere søgeord i top 3

Kvalitetsmarkiser

Kvalitetsmarkiser ApS tilbyder landsdækkende salg, service og montage af bl.a. markiser. Kvalitet og serviceniveau er i højsædet, og hos Kvalitetsmarkiser sætter de en ære i at have højt uddannede medarbejdere.

www.kvalitetsmarkiser.dk

Havde et klart mål

Målet var klar fra start. Kvalitetsmarkiser skulle ligge først i søgeresultaterne, når brugerne søgte på brede søgninger, som fx ‘markiser’ og ‘solafskærmning’. Gode placeringer på brede søgeord er noget, enhver gerne vil opnå. Der er kamp om de øverste placeringer. Faktisk sker 98 % af alle besøg via søgeresultater mellem de 10 første placeringer.

Top-placeringer på Google inden for markiser

At opnå en god placering på et bredt søgeord kræver selvfølgelig en stor arbejdsindsats og en god portion ihærdighed. Det er det, Kvalitetsmarkiser har gjort. Holdt fast og arbejdet ihærdigt på at opnå de gode placeringer. Og indsatsen har båret frugt. I løbet af de sidste 9 måneder er de nemlig gået fra at ligge nr. 17 til nr. 1 på søgeordet ‘markiser’. I dag er der 108 søgeord i top-3 — i april sidste år havde de 76 søgeord i top-3.

 

SEO skabte et stærkt fundament for betalt annoncering

For Kvalitetsmarkiser betød det hårde SEO-arbejde med linkbuilding og opbygning af et gennemarbejdet content-univers, at de faktisk slog to fluer med et smæk. For samtidig med, at de arbejdede på at opnå gode placeringer i søgeresultaterne, så skabte de også et bedre og stærkere fundament for deres Google Ads. Her blev klikprisen og dermed også spendet halveret.

Annoncer er ikke mirakelmagere. De performer kun så godt som det content, der er på siden. For hvis brugerne bliver ledt ind på en hjemmeside via en brandgod annonce, vil det falde til jorden, hvis de så ikke bliver præsenteret for noget værdifuldt content.

  • 1.

    plads

    på søgeordet 'markiser'

  • +32

    Flere

    søgeord i top 3

Topic cluster-strategi skabte synergi mellem SEO og Google Ads

Det lykkedes at opnå en bedre organisk rangering samt bedre performance på Google Ads ved at se på konkurrenterne — og så gøre det endnu bedre. Ved at undersøge de sider, der rangerede i top-3 på Google på de relevante søgeord, fik vi en idé om hvor stærke links, der skulle til.

 

Vi formåede at opbygge en stærk pillar-side til vores primære søgeord, ‘markiser’. Sideløbende oprettede vi landingssider til de relevante relaterede søgeord, som vi linkede til fra vores pillar-side. Disse sider fik dermed en del af den store linkværdi, vi havde opbygget på pillar-siden.

 

Med denne strategi opnåede vi langt flere relevante klik til landingssiden, hvilket gjorde, at vi rangerede bedre organisk og opnåede bedre performance på Google Ads.

Arbejdet med SEO er en kontinuerlig proces

Resultaterne af SEO-strategien er ikke kommet over natten. Der er blevet arbejdet benhårdt på at opnå de resultater, som Kvalitetsmarkiser har i dag. På trods af, at de har opnået gode resultater, kan de ikke ligge på den lade side. Sådan er det at arbejde med SEO. Det er en kontinuerlig proces og kræver, at du hele tiden arbejder med dit content for at kunne rangere højt i søgeresultaterne. Og selvom Kvalitetsmarkiser ikke har kunne se en synlig omsætning på baggrund af deres SEO-indsats, har det stadig været arbejdet værd. Ved at ligge højt i søgeresultaterne, er brugerne mere tilbøjelige til at vælge dem frem for konkurrenten af den simple grund, at de ligger før de andre.

Jeg har arbejdet med Conversio i nogle år efterhånden og er meget tilfreds med samarbejdet. Selvom vi nogle gange får en ny kontaktperson, er det samme måde, vi samarbejder på, og det er altid flinke og motiverede personer, vi er i kontakt med. Conversio er især gode til at komme med forslag til forbedringer, og når disse forbedringer bliver implementeret, ser vi gode resultater. Jeg er meget glad for samarbejdet og kan kun anbefale andre også at bruge firmaet.

Rico Eriksen

Ejer, kvalitetsmarkiser.dk

Teamet bag


En case af

Thomas Boddum Bjerregaard

Er vi det rette match?

Vi vil det bedste for dig, selv hvis det ikke er med os.

Conversio er ikke for alle langt fra. Vores kunder er ambitiøse e-handlere, der ønsker at tage deres forretning fra god til bedst og fra bedst til markedsledende.

Kontakt os

Quick fixes og hurtige resultater

Vi er et dårligt match, hvis jorden brænder under jer, og I ønsker quick fixes og hurtige resultater for at redde en synkende skude.

 

Vi hjælper gerne med at slukke ildebrande, men vores tilgang kræver tålmodighed, disciplin og is i maven.

"Vi skal bare have det billigste"

En billig løsning er ikke nødvendigvis en dårlig løsning. Men vi er et dårligt match, hvis pris er den primære faktor, I vælger bureau ud fra.

 

Vi er nemlig langt fra de billigste, men vi skaber resultater, der er investeringen værd.

Der er ingen product-market-fit for jeres produkter

Vi er ikke et match, hvis jeres marketingstrategi skal kompensere for et dårligt produkt.

 

Din vigtigste opgave som e-handler er at sælge produkter, der løser et reelt problem eller behov hos jeres kunder.

 

Vi kan desværre ikke trylle og tager jer ikke ind, hvis vi ikke tror på jeres produkt.

Profitabel vækst gennem langsigtede strategier

Vi er det perfekte match, hvis I forstår, at profitabel vækst kræver langsigtede strategier samt realistiske målsætninger og er klar til at dedikere minimum 3-12 måneder til at nå disse mål på en sund og rentabel måde.

Et tæt og langvarigt samarbejde

Vi er det perfekte match, hvis I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde med jeres bureau.

 

I ser jeres bureau som en samarbejdspartner frem for en leverandør. Sammen fejrer vi vores sejre og bliver klogere af vores fejl.

Passion og høj faglighed

Vi er det perfekte match, hvis I sælger produkter, I er stolte af, og er passionerede omkring jeres kunder.

 

I er eksperter i jeres forretning og jeres kunders behov uden jeres indsigter bliver vores marketingindsats aldrig en succes.

Din rejse starter her

Mød dit nye e-commerce team

Har vores tilgang fanget din interesse? Så lad os tage en snak!

Vi tror på, at gode resultater starter med en god samtale – kontakt os, og lad os finde ud af, hvad der giver mening for din forretning.

Kontakt os