Derfor blev fokus at få styr på søgeord og de mange forskellige landingssider. Der blev igangsat et større analysearbejde, hvor både søgeord og landingssider blev mappet op med hinanden. Det gjorde vi for at skabe et komplet overblik over, hvad der skulle gøres på sitet. Derudover kunne vi også få en helt klar styring på, hvor vi ønskede de forskellige søgeord skulle lande – og ikke mindst stoppe den søgeordskannibalisme, der var opstået tidligere. For sider med en dyb struktur med mange kategorier og underkategorier, der ligner hinanden, men samtidig er forskellige, kræver det nemlig et godt overblik og styring for netop at undgå kannibalisme på søgeord.
Dette kombineret med en solid content-strategi resulterede i, at Google lige pludselig forstod, hvilke sider der var mest relevante for de respektive søgeord, hvilket gav en mærkbar forbedring i placeringer på søgeordene. Det var tydeligt, at Google tidligere havde været i tvivl om, hvilke landingssider den skulle vise på de forskellige søgeord — simpelthen fordi der manglede en klar kortlægning af, hvilke sider der skulle rangere på hvilke søgeord. En hovedrengøring af interne links, title tags og content har gjort, at Google nu forstår forholdet mellem siderne på HHL.dk, og der er ikke længere problemer med kannibalisme.