Generelt oplevede Brøndsholm A/S fordelagtige slutresultater, der betød en markant højere organisk omsætning som følge af en stigning på 40% i organiske transaktioner. Resultaterne var produktet af et omfattende forløb med flere indsatsområder, herunder link- og søgeordsanalyser, der gav Brøndsholm A/S en iøjnefaldende forbedring i søgeplaceringerne.
Arbejdet med de grundige analyser viste, hvor der skulle ydes en indsats til forbedring og som resultat af det følgende SEO-arbejde, blev virksomhedens online synlighed øget og kom nu for alvor på kortet over webshops med dekorations- og eventartikler.
Indsatsen gav nemlig en særdeles imponerende udvikling på flere udvalgte søgeord – heriblandt søgeordet ’Påskepynt’, som gik fra ikke mindre end placering 500 til placering 2. Derudover gik søgeordet ’Blomsterranker’ fra en 67. plads til en 1. plads, ligesom søgeordet ’Halloween pynt’ gik fra en 8. plads til en 3. plads, og ’Granranker’ gik fra en 5. plads til en 1. plads.