Lauridsens Møbler
Klar til at give marketingindsatsen et nøk opad? Det var Lauridsens Møbler, da de rykkede til Conversios nye framework, Kånnekt, der sikrede dem vækst fra dag et.
Klar til at give marketingindsatsen et nøk opad? Det var Lauridsens Møbler, da de rykkede til Conversios nye framework, Kånnekt, der sikrede dem vækst fra dag et.
Lauridsens Møbler er en familieejet virksomhed, der har eksisteret i mere end 60 år. Virksomheden lever af møbelsalg til private via deres webshop og deres fysiske butik i Nr. Nebel, men med både en online og fysisk butik har Lauridsens Møbler.
Som en veletableret møbelforretning havde Lauridsens Møbler store ambitioner. Den nuværende markedsføringsindsats skulle have et nøk opad – de var klar til næste skridt på deres vækstrejse. Det krævede et tættere samarbejde med specialisterne og en løsning, hvor de månedlige timer ikke var låst til en specifik kanal. På den måde kunne vi vækste forretningen bedre året rundt. I samarbejde med kunden besluttede vi derfor at afprøve vores Kånnekt-framework. Løsningen skulle indfri det store vækstpotentiale, der lå gemt.
Lauridsens Møbler kom på Kånnekt i juni 2022, og allerede måneden efter satte de omsætningsrekord med en samlet ROAS på 20 i stedet for de sædvanlige 9. Det er på trods af, de er i en svær branche med mange større konkurrenter på markedet. Frameworket har været en succes, fordi det tillod os at fokusere på at skabe en solid bundlinje uden at mindske den, samtidig med vi vækstede virksomheden. Det er gjort, fordi ingen timer er fastlåst til en bestemt kanal. Hver måned fordelte vi timerne efter, hvad der gav bedst mening i marketingindsatsen. På den måde kunne vi sørge for et ensrettet budskab på tværs af kanaler.
Det gode samarbejde mellem kunde og Conversio har været nøglen til at opnå så stor succes med Kånnekt. Lauridsens Møbler har været fremragende til at dele relevante informationer med os, hvilket gjorde, at vi kom tættere på kunden, og gav os de bedste forudsætninger for at gøre det, vi er bedst til. Desuden har ejeren, Søren, været god til at være proaktiv og hurtig til at løse de udfordringer, vi stødte på undervejs. Netop denne proaktivitet samt en åben og ærlig dialog sikrede et godt samarbejde.
Kånnekt har for os skabt en mere struktureret og effektiv markedsføring. Det er en dynamisk model, der giver os mulighed for at være handlekraftige på de områder og kanaler, som giver mest mening. Kånnekt har været med til at give os en bedre relation og et tættere samarbejde med teamet i Conversio.
Søren Lauridsen
Ejer, Lauridsens Møbler
Teamet bag
En case af
Christian Gade, Lasse Meldgaard
Conversio er ikke for alle – langt fra. Vores kunder er ambitiøse e-handlere, der ønsker at tage deres forretning fra god til bedst og fra bedst til markedsledende.
Vi er et dårligt match, hvis jorden brænder under jer, og I ønsker quick fixes og hurtige resultater for at redde en synkende skude.
Vi hjælper gerne med at slukke ildebrande, men vores tilgang kræver tålmodighed, disciplin og is i maven.
En billig løsning er ikke nødvendigvis en dårlig løsning. Men vi er et dårligt match, hvis pris er den primære faktor, I vælger bureau ud fra.
Vi er nemlig langt fra de billigste, men vi skaber resultater, der er investeringen værd.
Vi er ikke et match, hvis jeres marketingstrategi skal kompensere for et dårligt produkt.
Din vigtigste opgave som e-handler er at sælge produkter, der løser et reelt problem eller behov hos jeres kunder.
Vi kan desværre ikke trylle og tager jer ikke ind, hvis vi ikke tror på jeres produkt.
Vi er det perfekte match, hvis I forstår, at profitabel vækst kræver langsigtede strategier samt realistiske målsætninger og er klar til at dedikere minimum 3-12 måneder til at nå disse mål på en sund og rentabel måde.
Vi er det perfekte match, hvis I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde med jeres bureau.
I ser jeres bureau som en samarbejdspartner frem for en leverandør. Sammen fejrer vi vores sejre og bliver klogere af vores fejl.
Vi er det perfekte match, hvis I sælger produkter, I er stolte af, og er passionerede omkring jeres kunder.
I er eksperter i jeres forretning og jeres kunders behov – uden jeres indsigter bliver vores marketingindsats aldrig en succes.
Har vores tilgang fanget din interesse? Så lad os tage en snak!
Vi tror på, at gode resultater starter med en god samtale – kontakt os, og lad os finde ud af, hvad der giver mening for din forretning.