Lauridsens Møbler
Trods svære tider for virksomhedsejerne formåede Lauridsens Møbler fortsat at vækste. Det var ikke let. Det krævede et stort fokus på målet og ikke mindst en stor tro på, at strategien stadig var den rigtige.
Trods svære tider for virksomhedsejerne formåede Lauridsens Møbler fortsat at vækste. Det var ikke let. Det krævede et stort fokus på målet og ikke mindst en stor tro på, at strategien stadig var den rigtige.
Lauridsens Møbler er en familieejet virksomhed, der har eksisteret i mere end 60 år. Virksomheden lever af møbelsalg til private via deres webshop og deres fysiske butik i Nr. Nebel, men med både en online og fysisk butik har Lauridsens Møbler.
Udfordring
Det krævede mod og is i maven at turde satse på én strategi og ikke ændre den, selvom verden forandrede sig — og dette havde Lauridsens Møbler. De skulle fortsætte deres vækst i et presset marked. Det lykkedes, men kun fordi de udviste stor tiltro til Conversio og den plan, der var lagt, hvilket resulterede i et flot afkast i en ellers hård tid for branchen.
Dog var det ikke uden bump på vejen. Fx blev Lauridsens Møblers Facebook-side hacket i oktober 2022. Et hårdt slag, hvor det er vigtigt at stå fast. Vi måtte sige farvel til deres Meta Business Manager og var tvunget til at starte forfra med annonceringen, og derfor mistede vi desværre en masse data. Vi formåede i samarbejde at etablere en ny Business Manager og har sidenhen arbejdet hårdt på at genopbygge den. Trods udfordringerne har vi formået at genetablere vores annonceaktiviteter og genvinde noget af den tabte data.
Løsning
Hvor intet vover, intet vinder. Lauridsens Møbler hævede deres budget, mens konkurrenterne skruede ned — og det gav pote. I en vanskelig periode valgte mange konkurrenter at skrue ned for budgetterne på Google Ads og Meta. Lauridsens Møbler skruede derimod op for budgettet, hvilket betød, at markedet åbnede sig for dem, da markedet og branchen blev usikker. Dette gjorde det muligt for dem at indhente alt det, konkurrenterne skruede ned for. Lauridsens Møbler blev belønnet med en højere ROAS samt en fornuftig og stabil omsætning i den svære tid.
Gennem hårdt arbejde og et godt samarbejde mellem Conversio og Lauridsens Møbler lykkedes det os at mestre en ellers udfordret branche, møbelbranchen, som er kendetegnet ved hård konkurrence og illoyale kunder.
Det gode samarbejde udsprang af en god dialog og sparring mellem vores specialister og Lauridsens Møbler. Sådan et samarbejde giver vores specialister muligheden for at være proaktive og komme med nye inputs og forslag. Lauridsens Møbler var blandt andet åbne overfor nye tiltag inden for MA, hvilket viste sig at være en god ide.
Vi er både glade og stolte over, at kunder som Lauridsens Møbler, viste så stor tiltro til Conversio og vores evner til at udarbejde den helt rigtige strategi for dem. Denne tillid skabte et godt udgangspunkt for vores samarbejde og bidrog til, at vi sammen kunne opnå det bedst mulige resultat for Lauridsens Møbler.
Vi har et tæt samarbejde med specialisterne i Conversio, som har været med til at skabe en effektiv marketingstrategi for os. Selvom udfordringerne har stået i kø, og markedet har været presset, har de formået at vækste forretningen og været handlekraftig på værdifulde og relevante kanaler.
Søren Lauridsen
Ejer, Lauridsens Møbler
Teamet bag
En case af
Christian Gade, Lasse Meldgaard, Julie Tholstrup Thomsen
Conversio er ikke for alle – langt fra. Vores kunder er ambitiøse e-handlere, der ønsker at tage deres forretning fra god til bedst og fra bedst til markedsledende.
Vi er et dårligt match, hvis jorden brænder under jer, og I ønsker quick fixes og hurtige resultater for at redde en synkende skude.
Vi hjælper gerne med at slukke ildebrande, men vores tilgang kræver tålmodighed, disciplin og is i maven.
En billig løsning er ikke nødvendigvis en dårlig løsning. Men vi er et dårligt match, hvis pris er den primære faktor, I vælger bureau ud fra.
Vi er nemlig langt fra de billigste, men vi skaber resultater, der er investeringen værd.
Vi er ikke et match, hvis jeres marketingstrategi skal kompensere for et dårligt produkt.
Din vigtigste opgave som e-handler er at sælge produkter, der løser et reelt problem eller behov hos jeres kunder.
Vi kan desværre ikke trylle og tager jer ikke ind, hvis vi ikke tror på jeres produkt.
Vi er det perfekte match, hvis I forstår, at profitabel vækst kræver langsigtede strategier samt realistiske målsætninger og er klar til at dedikere minimum 3-12 måneder til at nå disse mål på en sund og rentabel måde.
Vi er det perfekte match, hvis I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde med jeres bureau.
I ser jeres bureau som en samarbejdspartner frem for en leverandør. Sammen fejrer vi vores sejre og bliver klogere af vores fejl.
Vi er det perfekte match, hvis I sælger produkter, I er stolte af, og er passionerede omkring jeres kunder.
I er eksperter i jeres forretning og jeres kunders behov – uden jeres indsigter bliver vores marketingindsats aldrig en succes.
Har vores tilgang fanget din interesse? Så lad os tage en snak!
Vi tror på, at gode resultater starter med en god samtale – kontakt os, og lad os finde ud af, hvad der giver mening for din forretning.