ferm LIVING

ferm LIVING har skabt et mangfoldigt indretningsunivers, som kan ses i rigtige mange danske og udenlandske hjem. Conversio har hjulpet med digital marketing siden tidlig 2018 og har bidraget til væksten, der er både betydelig og progressiv.

Vores resultater

Solidt marketingmix har bidraget til imponerende vækst hvert år.

ferm LIVING er synonymt med interior design i særklasse. Brandets værdi er taget til, og omdømmet har bredt sig til nye markeder. Det er en omfattende strategi, der har været med til at åbne døre til nye lande, hvor særligt branding har stået først på agendaen.

+10 markeder er erobret med services som Google Ads, Display & Shopping. Men også SEO, Marketing Automation, Pinterest og Youtube er en fast del af sortimentet, når der skal pushes nye produkter mod de købelystne forbrugere.

“Vi sætter pris på samarbejdet med Conversio. De bringer nogle indsigter om, hvordan vi performer på vores website. Og så arbejder vi sammen om at sikre, hvordan vi giver en god kunderejse, når kunden kommer på vores website”

- Peter M. Vedel, CEO, ferm LIVING
Har erobret hjerter og hjem i massevis

ferm LIVING er et studie i et setup, der er holistisk, men som særligt har æstetiske attributter som trækplaster. Det er uden tvivl en solid udvikling af produkter, der erobrer hjerter og hjem i massevis, som er en stor del af successen.

Modeimperiet er skabt af Trine Andersen tilbage i 2006 og er et eventyr, der bliver ved med at skrive nye kapitler om succes og vækst. Hjemmesiden er et katalog, der fungerer som webshop, men hvor du kan se produkterne i reelle miljøer og ikke kun i et klinisk studie.

Oplevelsen er i højsæde, og i kombination med annoncering på diverse platforme skabes der er bombardement af indtryk hos forbrugerne, hvis næse ikke misser nye produkter, når de kommer på hylderne.

Hviler ikke på laurbærrene

“Vi vil gerne hjælpe folk med at skabe det gode hjem for den enkelte”, udtaler CEO’en til denne case. Med forståelse for at tiderne ændrer sig, og det hurtigt er noget nyt, der er in.

Derfor hviler de ikke på laurbærrene og udvikler konstant på nye idéer, som kan adopteres af de mange trofaste fans fra ind- og udland.

Kom i gang

Skal jeg også hjælpe dig videre?

Johannes Helleland
Client Director, Partner
Næste
case
LuxLight