SÅDAN ARBEJDER VI MED ADWORDS

Alle vores kunder er forskellige, men fælles for dem alle er,
at de gerne vil have hjælp til at få flere kunder i butikken.

Vi bruger mange forskellige værktøjer, når vi skaber og optimerer Google AdWords for vores kunder. Vi gør dog brug af en overordnet fremgangsmåde, når vi arbejder med AdWords. Vi tilrettelægger altid vores arbejde efter, hvor fokus skal være for netop dig og din forretning. Sammen finder vi frem til, hvor det giver mest mening at optimere i første omgang, hvorefter vi opbygger en stabil og effektiv AdWords-struktur til dig.

 

Det vigtige overblik over din konto

Som ny AdWords-kunde hos Conversio får du som det første udført en grundig analyse af din AdWords-konto, hvor vi bl.a. kigger på dine overordnede kampagneindstillinger, annoncegrupper, søgeord og performance på tværs af kontoen. Med baggrund i analysen kommer vi med vores forslag til optimering og fokus, så du er sikker på, at du får det optimale ud af din online marketing. Hvis du endnu ikke har nogen AdWords-konto, kommer vi med et udførligt udspil til, hvordan din kontostruktur bør opsættes.

 

Indledende fase af kontostruktur

Når vi har klargjort de områder, der skal optimeres, starter vi det indledende arbejde med din konto. Det indebærer som regel, at du sender os en fokusliste med de 10 områder/produkter, som er vigtigst for din forretning. Vi skaber kampagner til de områder, som endnu ikke har det. Hvis nogle områder allerede har en eksisterende kampagne, vil vi enten optimere i denne, eller alternativt oprette en helt ny kampagne fra bunden.

 

Alt det tekniske i kulisserne

Sideløbende med at vi optimerer din kontostruktur i AdWords, sørger vi naturligvis også for, at din AdWords er korrekt linket med Google Analytics. Så får du det maksimale ud ad dine data. Vi kan også sagtens oprette en ny Google Analytics-konto til dig, hvis du endnu ikke har oprettet en. Samtidig sikrer vi, at din konverteringstracking er korrekt sat op. Så har vi altid de rigtige data at optimere ud fra, når vi arbejder med din AdWords.

 

Kontinuerlig optimering af din AdWords

Når vi har skabt en optimal kontostruktur med nye kampagner, annoncegrupper og søgeord, begynder vi fasen, hvor vi med jævne mellemrum gennemgår og optimerer din AdWords-konto, så den hele tiden performer optimalt. Her tager vi naturligvis både udgangspunkt i den store mængde trafikdata fra din AdWords samt fra vores mange års erfaringer med online marketing og best practice.

Vi vil meget gerne fortælle dig mere om vores arbejde med AdWords, og hvad vi specifikt kan hjælpe dig med. Du kan ringe til os på tlf. 70 666 500 for en uforpligtende snak eller skrive til os på [email protected].

Du kan også bestille en gratis og uforpligtende AdWords analyse her:

Bestil gratis AdWords analyse 

Bliv ringet op af os!

Bliv ringet op af vores Online Marketing Specialist, Tue Madsen, som har mere end 10 års erfaring med Online Marketing. Udfyld nedenstående.