Vestbjergepoxygulve.dk

Hvad kan et bureau som Conversio hjælpe dig med?
Læs herunder og bliv klogere.

Kunde
Vestbjerg Epoxy Gulve
  • ​​Skærskovvej 59
  • 8600 Silkeborg​
  • https://vestbjergepoxygulve.dk
Kategorier
  • SEO

Vestbjergepoxygulve.dk er førende inden for specialdesignede gulvløsninger.

Denne midtjyske enkeltmandsvirksomhed har haft mere end 10 års erfaring inden for special belægning af gulve. De er garvet i deres fag og lader sig ikke begrænse, når det kommer til bestillinger. De arbejder med gulvtyperne epoxy, polyurethan og sten blot for at nævne nogle stykker, og de gør det med kunden i tankerne. Vestbjerg Epoxygulve skræmmes ikke af kundesegmentet, opgavens størrelse eller det geografiske område. Virksomhedens hovedfokus er kvalitet fremfor alt. God kvalitet sikrer nemlig et godt resultat, en lang holdbarhedstid og en smuk finish, som lever op til kundens forventninger og krav. Det samme gulv besøges kun én gang af Vestbjerg Epoxygulve.

  • 0%
    Stigning
    I organiske brugere
  • 0%
    Stigning
    I kontakt-henvendelser
  • 0%
    Fald
    I Google Ads budgettet
  • 0%
    Stigning
    I Google Ads CTR
  • 0%
    Stigning
    I Google Ads for gennemførte mål

Vestbjerg Epoxygulve vs. Sværvægterne

Som selvstændig i håndværkerbranchen kan det være hårdt. Især når man blot er en letvægter af en håndværkerforretning, som gerne vil støde næver mod etablerede og større sværvægtere indenfor gulvbranchen. Forestil jer mexicaneren Juan Manuel Marquez (64 kg) stå overfor ukraineren Wladimir Klitschko (109 kg) – Ikke just en ligebyrdig kamp. Dog kan dette ændres. Med den rette hjælp og kampgejst kan Vestbjerg Epoxygulve hurtig blive kampklar og en habil virksomhed. Vestbjerg Epoxygulve valgte derfor at komme til os for at blive udrustet mod sine konkurrenter. Vi så omgående mulighederne i denne letvægter og ville med glæde blive en del af deres hjørne i ringen.

Et SEO-forløb hos Conversio ApS starter altid med en række analyser, da data er altafgørende for, hvilken retning vi ønsker at skubbe kunden hen. Vi fik hurtigt lagt en plan for, hvordan Vestbjerg Epoxygulve strategisk kunne forbedre sin synlighed online. Dette ville vi gøre igennem linkbuilding, content, title tags, metabeskrivelser og teknisk SEO. Alt i alt er disse SEO-opgaver vigtige at foretage sig, da disse er med til at gøre sitets synlighed bedre på Google og dermed forbedre dens vægtklasse. Bare fordi man er en letvægter, betyder det ikke, at man ikke kan blive set. Se bare Juan Manuel Marquez – han er kun 170 cm høj og blev verdensmester i 4 forskellige vægtklasser. Planen for Vestbjerg Epoxygulve var, at de som lille letvægter skulle kunne komme til at dominere markedet, som på daværende tidspunkt var domineret af sværvægtere, hvilket vi ikke lod os intimidere af.

  • Keyword: "Epoxygulv"
    #100 #1
  • Keyword: "Polyurethan gulv"
    #2 #1
  • Keyword: "Industrigulve"
    #100 #1
  • Keyword: "Epoxygulve"
    #4 #1
  • Keyword: "Stengulv"
    #100 #1

Ready? Fight!

Vestbjerg Epoxygulve har nu været kunde hos os i 3 gode år og man må sige, at der er sket en udvikling. I løbet af det første år (2016) steg antallet af brugere med 38 % og kontakthenvendelser med 86 %, hvor disse tal stadig er stigende nu (2018), hvor det er oppe med 28,95%. Alt sammen fordi vi havde arbejdet på deres linkbuilding, title tags, metabeskrivelser og tekniske SEO. Dette arbejde var med til at gøre deres hjemmeside mere synligt både lokalt og nationalt. Konkurrenterne begyndte stille og stødt at kunne mærke slagene.

Udover den organiske synlighed har vi også suppleret med AdWords, hvilket var med til at skabe større dominans i Google. Dette har resulteret i, at vi har skabt vækst i forhold til henvendelser og fald når det kommer til budgettet til AdWords på 6,73%. Dette er, hvad flere års tro tjeneste og tålmodighed kan gøre for en virksomhed.

Budgettet var i starten lille, men steg i takt med flere kundehenvendelser. Dette gav os muligheden for at kunne sætte mere tid og kræfter af for virksomheden, så uppercutten kunne mærkes og ses på de konkurrerende virksomheder. Det gjorde mere præcist, at vi kunne fokusere yderligere på hjemmesidens content. Inden for de seneste 2 måneder er væksten steget markant i forhold til henvendelser. Dette, mener vi, skyldes vores øgede fokus på content. Det gav os rent ud sagt råderum til at lege. Vi vil især fremhæve den udvikling af udvalgte søgeord, som vi mente ville fremme deres placering, og som vi har inkorporeret igennem vores contentskrivning. Ord som før lå udenfor top 100 er nu på en 1. plads. Dette er yderst imponerende af en virksomhed, som rent ud sagt ville blive betragtet som en underdog i sit felt. At vi gjorde vores forløb på denne måde sikrede, at der ikke skete en stagnering i udviklingen.

K.O.: De afsluttende resultater

For vores kunde har dette flerårige samarbejde resulteret i, hvad vi indenfor bokseverden ville kalde for et knock-out. Vestbjerg Epoxygulve har slået alle sine konkurrenter i gulvet og ligger nu i toppen i mange af vores udvalgte søgeord heriblandt de 5, som man kan se i artiklen. Ikke dårligt for en enkeltmandvirksomhed. Samtidig er der sket vækst i kundehenvendelser og brugere og ikke mindst fald i AdWords-bugettet.

At disse smukke resultater kunne ske, skyldes, at Vestbjerg Epoxygulve har samarbejdet med os i en længere periode, og at de var en loyal kunde, som havde tålmodighed og var åben for de forbedringer, vi ønskede at foretage os. Man må sige, at det har givet pote i sidste ende. Selvom Vestbjerg Epoxygulve kun er en mindre virksomhed, så har de bevist – med udrustning fra os – at de kan knockoute større sværvægtere og blive mester de helt rigtige steder online.

  • Keyword: "Epoxygulv"
    #100 #1
  • Keyword: "Polyurethan gulv"
    #2 #1
  • Keyword: "Industrigulve"
    #100 #1
  • Keyword: "Epoxygulve"
    #4 #1
  • Keyword: "Stengulv"
    #100 #1

Klar til at blive en del af Conversio?

Bliv ringet op af en vores rådgivere - det er helt gratis og uforpligtende