Gik fra bunden til Googles nr. 1 | Se casen på Conversio.dk

Fra bunden til Googles nr. 1 i gulvbranchen

Hvad kan et bureau som Conversio hjælpe dig med?
Læs herunder og bliv klogere.

Kunde
Vestbjerg Epoxygulve
Kategorier
  • SEO

Et SEO-forløb der skaber resultater

Vestbjergepoxygulve.dk ville gerne støde næver mod større og mere veletablerede konkurrenter indenfor gulvbranchen, hvilket ikke var en umulig kamp. Med særligt fokus på den organiske synlighed i form af Onsite og Offsite SEO steg antallet af brugere med 38% og kontakthenvendelser med 86%. Ord, som før lå udenfor top 100, er nu på en 1. plads, samtidig med der kom en stigning på 41% i deres Ads CTR og et fald i deres Google-Ads budget.

  • 0%
    Stigning
    I organiske brugere
  • 0%
    Stigning
    I kontakt-henvendelser
  • 0%
    Fald
    I Google Ads budgettet
  • 0%
    Stigning
    I Google Ads CTR
  • 0%
    Stigning
    I Google Ads for gennemførte mål

Digitalt potentiale og vilje til succes

Virksomheden havde stort potentiale og vilje til at kunne nå langt og opnå succesfulde resultater via de organiske søgeresultater på baggrund af deres kvalitetsprodukter og tydelige kundefokus. I samarbejdet blev der arbejdet med deres linkbuilding, title tags, metabeskrivelser, content og tekniske SEO samt Google-Ads, for netop at kunne nå målsætningen og sprede virksomhedens budskab: Kvalitet fremfor alt.

 

Dataindsigt baner vej for fremgang

Et SEO-forløb hos Conversio ApS starter altid med en række analyser, da data er altafgørende for, hvilken retning kunden skal skubbes hen. Der blev hurtigt lagt en plan på baggrund af dette data for, hvordan Vestbjerg Epoxygulve strategisk kunne forbedre sin synlighed online. Budgettet var i starten lille, men steg i takt med flere kundehenvendelser. Dette gav muligheden for at sætte mere tid og kræfter af til virksomheden, som gjorde, at der kunne fokuseres yderligere på hjemmesidens content. Indenfor bare et par måneder med contentudarbejdelsen var væksten steget markant i forhold til henvendelser.

Særligt skal den udvikling af udvalgte søgeord, som ville fremme deres placering, fremhæves, og som blev inkorporeret via contentskrivning, hvor der bl.a. er blevet rykket på søgeord som ”Industrigulve” fra udenfor top 100 til 1. pladsen, fra 100. plads til 1. plads på ”stengulv” og ”epoxygulv”, som har mere rykket mere end 100 placeringer. Udover at arbejde på den organiske synlighed blev der også suppleret med Google-Ads, hvilket var med til at skabe større dominans i SERP på Google.

 

Knockouter sig til sejr

Allerede fra dag ét var der positive resultater hos vestbjergepoxygulve.dk, som måned for måned blev ved med at stige og falde på de rette steder. Det har været en opadgående kurve, der ikke stopper. Selvom Vestbjerg Epoxygulve kun er en mindre virksomhed, så har de bevist, at de kan knockoute større konkurrenter og blive mester de helt rigtige steder online.

  • Keyword: "Epoxygulv"
    #100 #1
  • Keyword: "Polyurethan gulv"
    #2 #1
  • Keyword: "Industrigulve"
    #100 #1
  • Keyword: "Epoxygulve"
    #4 #1
  • Keyword: "Stengulv"
    #100 #1

Klar til at blive en del af Conversio?

Bliv ringet op af en vores rådgivere - det er helt gratis og uforpligtende