Steel of Denmark

På under en uge under Covid-19 fik Steel of Denmark leveret et komplet kampagnewebsite, som skulle bruges til salg af mobile vaskestationer til private virksomheder og det offentlige i kampen mod udbredelsen af Covid-19-smitte. Lige efter launch eksploderede salget.

Hurtig omstilling banede vejen for succes

Som de eneste i verden tilbyder Steel of Denmark mobile vaskestationer med håndsprit, vand og sæbe, der kan placeres foran butikker, indkøbscentre, skoler og andre offentlige steder, hvor man har gavn af bedre håndhygiejne.

Samarbejdet med Conversio bød ligeledes på hurtig omstilling, da et helt nyt, flersproget website skulle være klar til launch på kun én uge. Interessen for produktet var til stede fra potentielle kunder og medier, allerede før produktet var færdigt på fabrikken.

Steel of Denmark oplevede omgående en massiv ordretilgang og udvidede produktionen. Dette er sket organisk – til en start vel at mærke. Der suppleres nu med markedsføring på Google, Facebook og LinkedIn samt tracking, hvilket Conversio også bidrager til.

“Jeg havde en rigtig god følelse og fornemmelse fra start. Jeg har kunnet sige sådan, sådan og sådan skal vi have det, og så var det hele klar på praktisk talt fire dage. Conversio var gode til nærmest at sætte sig ind i min hjerne og forstå det hele, og få det ud i budskaber og design. Så det har været en kæmpe fornøjelse.”

- Mia Borg, Head of Markering hos Steel of Denmark
Steel of Denmark

Kort deadline krævede benhård prioritering og minutiøs planlægning

Med en rigid deadline i vente var der ikke tid til fejl og benspænd. Websitet skulle oversættes til engelsk og tysk, derefter til polsk, men der er planer om flere. Derudover indebar scopet design, tekstforfatning og klargøring til markedsføring efter best practice. Hvad angår funktionalitet, er det udviklet i WordPress og er ganske lean efter ønske af Steel of Denmark, da det er i tråd med deres DNA.

I Conversio havde vi fem specialister inde over samt en projektleder. Der blev hurtigt etableret en timeline for, hvad og hvornår de forskellige elementer skulle være klar. Med afsæt i en klar forventningsafstemning forud for projektet kørte det på skinner hele vejen, og cross channel markedsføringen kunne eksekveres efterfølgende.

“Jeg er så taknemmelig for, at jeg bare kan ringe og sige; hey, jeg skal lige have det her. Og så forstår Conversio omgående. Tingene går jo så stærkt lige nu, så vi er nødt til at være agile – og den tilgang har vi set fra Conversios side lige fra starten.”

- Mia Borg, Head of Markering hos Steel of Denmark
Kom i gang

Skal jeg også hjælpe dig videre?

Johannes Helleland
Client Director, Partner
Næste
case
ferm LIVING