B2B

Steel of Denmark

På under en uge fik Steel of Denmark leveret et komplet kampagnewebsite, som skulle bruges til salg af mobile vaskestationer til private virksomheder og det offentlige i kampen mod udbredelsen af Covid-19-smitte. Lige efter launch eksploderede salget.
______

Hurtig omstilling banede vejen for succes

Steel of Denmark fremstiller smart design solutions – hvilket betyder, at de primært hjælper restaurationsbranchen med at skabe og levere det inventar, de har behov for i fortrinsvist rustfrit stål. Derfor kunne de hurtigt igangsætte udvikling af en mobil vaskestation, der kunne bidrage til at reducere smitten af Covid-19.

Som de eneste i verden tilbyder de mobile vaskestationer med håndsprit, vand og sæbe, der kan placeres foran butikker, indkøbscentre, skoler og andre offentlige steder, hvor man har gavn af bedre håndhygiejne.

Samarbejdet med Conversio bød ligeledes på hurtig omstilling, da et helt nyt, flersproget website skulle være klar til launch på kun én uge. Interessen for produktet var til stede fra potentielle kunder og medier, allerede før produktet var færdigt på fabrikken.

I skrivende stund – to uger efter lanceringen – har Steel of Denmark arbejdet i døgndrift grundet den massive ordretilgang, og ser nu nærmere på at udvide produktionen. Dette er sket organisk til en start vel at mærke. Der suppleres nu med markedsføring på Google, Facebook og LinkedIn, hvilket Conversio også bidrager til. Og lige så vigtigt er, at der er opsat tracking på alle kontaktpunkter samt call tracking på kundeservice, så de kan vurdere disse indsatser og få indsigt i de bedst performende kanaler.

Eksekverings- & handlekraft
______

Kort deadline krævede benhård prioritering og minutiøs planlægning

Med en rigid deadline i vente var der ikke tid til fejl og benspænd. Websitet skulle oversættes til engelsk og tysk derefter til polsk, men der er planer om flere. Derudover indebar scopet design, tekstforfatning og klargøring til markedsføring efter best practise. Hvad angår funktionalitet, er det udviklet i WordPress og er ganske lean efter ønske af Steel of Denmark, da det er i tråd med deres DNA.

I Conversio havde vi fem specialister inde over samt en projektleder. Der blev hurtigt etableret en timeline for, hvad og hvornår de forskellige elementer skulle være klar. Med afsæt i en klar forventningsafstemning forud for projektet kørte det på skinner hele vejen, og cross channel markedsføringen kunne eksekveres efterfølgende.

Jeg havde en rigtig god følelse og fornemmelse fra start. Jeg har kunnet sige sådan, sådan og sådan skal vi have det, og så var det hele klar på praktisk talt fire dage. Conversio var gode til nærmest at sætte sig ind i min hjerne og forstå det hele, og få det ud i budskaber og design. Så det har været en kæmpe fornøjelse.
Mia Borg
Head of Marketing – Steel of Denmark
Fleksibel & agil
______

Stadig omstillingsparat er nøglen til det gode samarbejde

Undervejs har der været behov for justeringer og derfor et tæt samarbejde, hvor Steel of Denmark kan ringe og sparre med Conversio. Det har blandt andet været udvikling af nye tiltag som animationsvideoer, der forklarer konceptet omkring produktet.

I takt med at regeringen og Mette Frederiksen kommer med nye udmeldinger på næsten daglig basis, ændrer budskaberne sig også. Det var derfor et must for samarbejdet, at vi kunne kontakte hinanden og ændre kurs – både med hensyn til nye funktioner på websitet og kommunikationen.

Jeg er så taknemmelig for, at jeg bare kan ringe og sige; hey, jeg skal lige have det her. Og så forstår Conversio omgående. Tingene går jo så stærkt lige nu, så vi er nødt til at være agile – og den tilgang har vi set fra Conversios side lige fra starten.
Mia Borg
Head of Marketing – Steel of Denmark

Gemmer din virksomhed også på et uforløst potentiale?

Giv os lidt indsigt, så kommer vi med et bud på en strategi til dine behov. Kontakt os herunder for at høre mere.
Anders Tjørnelund
CEO, Partner

Bliv ringet op