En god købsoplevelse giver ekko

Client Director, Partner
Udgivet
Kategori
E-handel
Længde
1 min.

Indholdsfortegnelse

En webshop lever ikke af besøgende, men af kunder. Et unikt og indbydende design, som sælger varerne, er altafgørende for din webshop. Ligesom i en fysisk butik bliver varerne bedømt ud fra, hvordan de bliver præsenteret. Shoppens visuelle profil og varernes tilgængelighed er derfor nøgleordene for konvertering og succes.

Ifølge en undersøgelse fra FDIH (Foreningen for Dansk Internethandel), lytter 92 % af kunderne til andre kunders oplevelser. På den måde bliver købsoplevelsen et meget vigtigt parameter for markedsføring.

Det behøver ikke nødvendigvis kræve så meget at øge din konvertering og skabe en væsentligt bedre oplevelse for kunderne. Få tricks kan ofte gøre hele forskellen. Det handler om brugervenlighed og at sætte sig i kundens sted. Med fokus på design, funktionalitet og mersalg kan vi udvikle en stærk profil for din webshop, som sikrer, at dine kunder får den bedst mulige kundeoplevelse – en oplevelse, som giver ekko til nye, potentielle kunder.

Har du spørgsmål til digital marketing?

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du har spørgsmål vdr. digital marketing.

Johannes Helleland
Johannes Helleland

Client Director, Partner