Nyheder fra Conversio

Bakken Bears vs. Horsens IC og vigtigheden af samspil og personlige relationer

Johannes Helleland d. 19. oktober 2017

Det var en lørdag, der bød på vild kampstemning, lækker mad og drikke, fantastisk ballonpynt, spillerinterviews og meget mere, da Conversio var kampsponsor for Bakken Bears´ kamp mod Horsens IC. Det hele kunne lade sig gøre grundet et tæt samarbejde med vores fantastiske kunder og netværk.

Selv dem, der ikke kender til reglerne i Basket eller generelt er interesseret i sport, endte med at blive revet fuldstændig med, da Bakken Bears i sidste sekund tog en sejr over Horsens IC lørdag d. 7. oktober i et brag af en kamp i Vejlby-Risskov hallen.

Det var ikke kun det sportslige, der var i centrum denne lørdag, men også en række underholdende indslag, både i hallen og i sponsorloungen. I hallen var der blandt andet bjørnemasker og klappevifter på alle sæder, flag, balloner og All Star Cheerleaders, hvilket var med til at sætte den helt rette stemning blandt publikum.

Der var også fuldt hus i sponsorloungen, hvor vores kunde fra All4party.dk havde pyntet op. På fantastisk vis var balloner i Bakken Bears’ farver med til at skabe de helt rigtige rammer for dagen. I loungen var der mulighed for at deltage i spændende konkurrencer, hvor vi, gennem et nært samarbejde med et udvalg af vores kunder, kunne tilbyde lækre præmier.

Vi er stolte af, at vi har så tæt en dialog med vores kunder, at de ville hjælpe os med at stable sådan et arrangement på benene på så kort tid!

Vi kan hos Conversio også benytte vores netværk til at blive bedre som virksomhed. Vi ser derfor vores netværk som en udvidet arbejdsplads, hvor vi deler vores kompetencer på tværs af virksomheder og brancher. Restaurant KÖD, Okkels is og Kjær Sommerfeldt var derfor med til at stille de besøgendes tørst, sult og sukkertrang i loungen. MD medier var også med hele dagen, hvor de fangede dagens forløb i en fantastisk stemningsvideo, som ses herover. Læg desuden mærke til det vilde basket beat i videoen – det har Just Media hjulpet os med at skrue sammen!

Godt nok har vi afholdt et noget nært overdådigt arrangement, men vi husker også at tænke på dem, der har brug for en håndsrækning. Bakken Bears afholder hvert år et såkaldt “bamsekast”, hvor tilskuere kan købe bamser, der efterfølgende kastes ud på banen. Overskuddet herfra går til Børnenes Kontor, der er en humanitær organisation, der yder familiestøtte til familier i hele landet. Dette projekt ramte Conversio lige i hjertet, og vi ønskede derfor at være med til at bidrage til det gode formål. Derfor besluttede vi, at i ugen op til kampen skulle alle modtagne opkald til Conversio ganges med ti, hvorefter dette beløb ville blive doneret. Conversio modtog hele 657 opkald i denne uge – dermed overdrog vi 6570kr til Børnenes Kontor under arrangementet.

Det er ikke kun i basket, at det er vigtigt, at man spiller bolden videre til sine medspillere. Om man er basketspiller eller projektleder hos Conversio, så handler det om samspil, gode strategier, sammenhold og om at stå klar til at gribe bolden – ellers vinder man ikke. Det kræver, at man har indsigt og viden, samt at man kender sine styrker og svagheder. Man bør evaluere på processerne løbende for at finde ud af, om man er på rette vej og derefter følge dem helt til dørs. Det er netop dette samspil mellem Conversio, vores netværk og vores kunder, der gjorde det muligt at samle alle ender denne dag og lykkes med at få det hele til at gå op i en højere enhed.

Et sådant arrangement er vigtigt at afholde, da det ikke nytter noget at være synlig online alene – man bør også være det i den virkelige verden. Vidste du eksempelvis, at 76% af alle, der får anbefalet et produkt eller virksomhed, efterfølgende søger på det online? De personlige oplevelser og relationer sætter sig nemlig, og gør sig i høj grad gældende, når man skal tage beslutninger. Når disse gode oplevelser bliver husket, er det naturligvis yderst vigtigt også at være synlig online, for at kunne imødekomme interessen.

En stor tak skal lyde til vores kunder og netværk, som var med til at gøre dagen til en succes!

Kundesponsorer

5 medarbejdere har haft ekstremt ondt i fingrene efter forberedelserne til arrangementet

1200 bjørnemasker er blevet sat på sæderne i hallen.

1000 klappevifter er blevet foldet og placeret på sæderne.

Utallige balloner er blevet pustet op og arrangeret.

1200 elastikker er blevet sat i 2400 huller på maskerne, og 2400 bjørneøjne er blevet prikket ud.

Hos Conversio er vi specialister i online markedsføring, men sætter også den personlige relation mellem os og vores kunder højt, for at kunne sikre deres online succes. Kontakt os for at høre, hvordan vi også kan hjælpe dig med at komme i mål med din online markedsføring på +45 70 666 500 eller [email protected].

Head of Product, Partner
Johannes Helleland
Johannes er Conversios ekspert inden for digital forretningsudvikling og internationalisering.
[email protected]